Ulostefetissi
Jos syö toisen ulostetta niin voiko siirtyä toisen suolistomikrobeita omaann ja olla pitkässä juoksussa haittaa, esim alakuloisuus, lihavuus tms voiko siirtyä eriteillä. Vai tuhooko vatsahapot. Itse koen eriteleikit terveiden kanssa melko turvalliseksi, toki kohtuus ynms ja vatsatauteja voi tulla, joista paranee. Mutta entäpä tosiaan mikrobit ja voiko pitkässä juoksussa kertyä liikaa toisen mikrobeita. En nyt kovin usein harrasta näitä mutta silloin tällöin terveiden kanssa. Niin kiihottavaa ☺😚

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hienoa, että kuuntelet kehoasi ja harrastat eriteleikkejä vain terveiden kanssa silloin tällöin. Niin kauan kuin ulosteleikkejä harrastetaan omasta tahdosta, ei niistä pitäisi olla terveydellistä haittaa omalle psyykeelle. Lähinnä riskinä saattaisi olla jokin fyysisesti ilmenevä tauti, kuten mainitsemasi vatsatauti tai muu sairaus, kuten A-hepatiitti. Jokaisen keho on yksilöllinen, mutta tyypillisesti mahanesteen happamuus on haitaksi tunkeutujamikrobeille ja siten auttaa yksilön elimistön luonnollista vastustuskykyä. Paremmin tietoa terveyteen, mikrobeihin ja henkiseen hyvinvointiin saat lääkäriltä tai terveydenhoitajalta.
Erilaisista asioista on sallittua kiihottua ja fantasioida. Jos haluat vielä keskustella seksuaalisuuteen liittyvistä asioista, olet tervetullut juttelemaan kanssamme neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi