Vähän tyhmä kysymys tässä, sori… Minua kiinnostaisi kovasti tietää, miltä...
Vähän tyhmä kysymys tässä, sori… Minua kiinnostaisi kovasti tietää, miltä penis oikeasti näyttää. Olen nähnyt piirroksia koulukirjoissa. Onko olemassa jotain ei-pornosivua jossa olisi realistisia normaali-ihmisten penisten valokuvia ikään kuin opetustarkoituksessa, että ”tämmöisiä ne oikeasti ovat” eikä mitään pornotähtien supervehkeitä? Kun luulisin että jos googletan niin saan vain pornotuloksia joten en halua yrittää etsiä itse, en halua nähdä pornoa.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kysymyksesi ei ole ollenkaan tyhmä ja on mukavaa, kun halusit olla meihin yhteydessä. Googlettamalla saattaa löytää tosiaan helpommin vain pornoon liittyvää kuvastoa. Netistä löytyviä kuvia on saatettu lisäksi parannella eri tavoin, jolloin lopputulos ei välttämättä ole aito. Siksi sinua voisi hyödyttää tämä Yle Areenasta löytyvä murrosikää ja penistä käsittelevä video. Videolla esiintyy aitoja ihmisiä alasti, joten kuuntelethan itseäsi ja tutustut aiheeseen vain siinä tapauksessa, mikäli teema ei tunnu sinusta pahalta.
Jos sinulle herää videosta tai peniksistä uusia kysymyksiä, voit olla yhteydessä neuvontapuhelimeemme. Lisätietoa penikseen liittyen löydät vielä täältä.
Neuvonnan tiimi