vaipat/siteet
Hei! Olen nuori aikuinen ja tykkään käyttää vaippoja ja siteitä. Joskus olen ostanut jotain naisten siteitä ja tykkään pitää niin housuissa. Myös vaipoista tykkään paljon olen myös pissannut niihiin. Välillä tuntuu et pitäisikö minun yrittää unohtaa vaipat ja siteet mutta kun ne tuntuvat tosi mukavilta.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kiva, että olet löytänyt tavan toteuttaa itseäsi. Et maininnut sen tarkemmin, tuovatko vaipat ja siteet sinulle seksuaalista mielihyvää, mutta noin ylipäätään on monia muitakin ihmisiä maailmassa, jotka tykkäävät siteiden/vaippojen käyttämisestä. Vaippojen ja siteiden käyttäminen voi olla joillakin satunnaista, toisilla taas jokapäiväistä. Tässä ei ole mitään pahaa, joten voit jatkaa samaan malliin.
Vaippojen ja siteiden käyttäminen on turvallista, mutta otathan huomioon, että annat alueen välillä myös hengittää ja huolehdit henkilökohtaisesta hygieniastasi, etenkin, jos päästät tarpeet vaippaan. Näin vältät ikävät tulehdukset tai ihon hautumisen.
Jos joskus kaipaat lisää tietoa tai keskusteluapua tilanteeseesi liittyen, voit laittaa meille uuden viestin tai soittaa esimerkiksi neuvontapuhelimeemme.
Mukavaa päivänjatkoa sinulle!
Maija Nieminen