voiko esinahka jäädä jumiin terskan taakse runkatessa vai palautuuko se...
voiko esinahka jäädä jumiin terskan taakse runkatessa
vai palautuuko se terskan päälle kun erektio laskee miten esinahan
kuuluu toimia

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Esinahka suojaa terskaa ja erektiossa esinahka vetäytyy taakse terskan päältä pois. Esinahkaa voi runkatessa liikutella terskan päältäkin, mikäli esinahka liukuu helposti edestakaisin. Joillakin esinahka voi myös pysytellä terskan takana erektiossa. Asiasta ei tarvitse olla huolissaan, sillä erektion laskiessa esinahka yleensä palautuu terskan päälle itsestään.
Ihmisen kehoja on erilaisia ja siksi myös esinahan ulkonäön ja liikkuvuuden suhteen on runsaasti yksilöllisiä eroja. Mikäli esinahka tuntuisi jäävän jollakin tavalla jumiin, tai sen liikutteleminen aiheuttaisi kipua tai muuta vaivaa, on tärkeää olla yhteydessä lääkäriin. Lisätietoa esinahasta löydät vielä täältä.
Neuvonnan tiimi