Voiko penis vauriotua siitä jos kumppani istuu sylissä niin, että...
Voiko penis vauriotua siitä jos kumppani istuu sylissä niin, että erektiossa oleva penis vääntyy epämukavasti? Tunsin kipua toisella puolella penistä noin 3-4pv tapahtuman jälkeen, mutta mitään mustelmaa tai näkyvää vammaa ei ollut, lisäksi erektio ei ollut mitenkään kivulias, ja niitä tuli normaaliin tapaan esimerkiksi aamulla.
Kiitos jo etukäteen!

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hyvä juttu, että tarkkailet terveyttäsi. Seksin aikana voi tapahtua mitä vain ja siksi myös joskus saattaa syntyä pieniä ja itsestään paranevia vammoja. Vakavimmillaan saattaa syntyä kuitenkin joskus peniksen murtuma, jonka huomaa välittömästä kivusta ja erektion loppumisesta. Muita oireita ovat peniksen turvotus ja mustelma.
Kerroit, että peniksesi toimi ihan tavallisesti seuraavana aamuna ja sinulla ei ole ollut mitään oireita satunnaisen kivun lisäksi. Luultavasti kyse ei siis välttämättä ole ainakaan penismurtumasta. Millainen olo sinulla nyt on? Kipu on ikävä vaiva ja jos sinulla on edelleen kipuja tai joitakin muita oireita, kannattaa käydä heti juttelemassa lääkärin kanssa. Erilaiset vammat ovat hoidettavissa, mikäli jotakin epätavallista ilmenisi. Senkään takia ei siis asiaa kannata ujostella, mikäli oireita edelleen olisi. Toivottavasti olosi on jo parempi. Hyvää jatkoa sinulle.
Maija Nieminen