Voiko pyllyseksissä pitää yhtä kovaa tahtia kuin normiyhdynnässä? Pitääkö siinä...
Voiko pyllyseksissä pitää yhtä kovaa tahtia kuin normiyhdynnässä? Pitääkö siinä käyttää aina kondomia, ettei penikseen tarttuisi kakkaa? Olisiko se vaarallista penikselle, jos se olisi vähän kakkainen, mutta pestäisiin heti puhtaaksi? Lähtisikö kakka pelkällä vedellä, vai vaatisiko se jotakin pesuainetta? Voiko pyllystä kuulua samanlaista litinää kuin emättimestä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Niin anaaliseksissä kuin muissakin tavoissa harrastaa seksiä on hyvä ottaa huomioon omat ja kumppanin toiveet. Liian rajusti ei kannata anaaliseksissä työntyä toiseen ja työntöjen olisikin hyvä aluksi olla rauhallisia ja hitaita. Kumppanin kanssa voi sitten tunnustella, voisiko hieman nopeampi tahti olla mieluisaa ja miten kummankin kehot asiaan reagoivat. Jos jossain vaiheessa siltä tuntuu, voi myös vähän nopeampiakin työntöjä testata. Keho sitten kertoo, kannattaako samalla tavalla jatkaa vai ei.
Infektioita voi tulla juurikin kakasta ja siksi kondomia suositellaan käytettäväksi anaaliseksissä. Näin vältetään kaikki ikävät infektiot ja seksitaudit. Noin yleisesti ottaen pelkkä alapään vesipesu riittää, mutta tarvittaessa voi testata myös intiimialueelle sopivia pesuaineita, jos siltä tuntuu. Joillekin tulehdukset voivat tulla helpommin ja toisille taas eivät, tämä on siis yksilöllistä ja siksi kaikkein varminta on käyttää kondomia koko anaaliyhdynnän ajan.
Kaikissa seksin muodoissa voi kuulua joitakin ääniä, kuten myös anaaliseksissäkin. Peräaukon alueella ei ole ollenkaan luonnollista liukastetta, joten siksi on tärkeää muistaa anaaliseksissä oikeanlaisen liukasteen käyttö. Liukasteen käyttö voi myös mukanaan tuoda erilaisia ääniä, kuten litinää.
Anaaliseksiin liittyy erilaisia turvallisuus-ja hygieenisyysseikkoja. Halutessasi voit tutustua niihin täältä. Jos sinulle heräsi vielä lisää kysymyksiä, voit olla meihin aina uudestaan yhteydessä tai soittaa neuvontapuhelimeemme.
Neuvonnan tiimi