Voiko squirttaamista opetella? Eikö se olekin aika harvinaista? Mikä yleensä...
Voiko squirttaamista opetella? Eikö se olekin aika harvinaista? Mikä yleensä on edellytyksenä naisen squirttaamiselle? Haluaisin joskus kokea sen, että naiselta tulisi nestettä oikein paljon. Kiinnostaisi saada selville, miltä se maistuu. Voisiko nainen saada monta orgasmia peräkkäin pillun nuolemisella tai klitoriksen hyväilyllä? Onko samanaikainen orgasmi voimakkaampi?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Squirttaamisella tarkoitetaan yleensä naisten ja muiden vulvallisten ejakulaatiota. Ei tiedetä tarkkaa lukua, kuinka monet naiset ejakuloivat, sillä asiaa on tutkittu verrattain vähän. Osalle ejakulaatio tapahtuu luonnollisesti ja osa voi kokeilla harjoitella sitä itse tai kumppanin kanssa, jos haluaa. Squirttaamisen oppimisen edellytyksenä onkin juuri se, että sitä itse haluaa kokeilla ja seksitilanteessa antautuu nautinnolle ilman suorituspaineita tai häpeää. Jotkut naiset voivat kokea ejakuloimisensa hämmentävänä ja häiritsevänä, osalle se on suuri nautinto.
Monen orgasmin saaminen peräkkäin on mahdollista. Niin ikään tässäkin on paljon yksilöllisiä eroja. Kumppanin kanssa voi tutkia yhdessä erilaisia tapoja kiihottua ja saada orgasmi. Orgasmien voimakkuus vaihtelee, ja kyseessä on aina subjektiivinen kokemus, joten on hankalaa sanoa milloin orgasmi on kenellekin voimakkaimmillaan.
Oona Turunen