Miten parantaa mahdollisuuksiaan päästä nussimaan?
Olen päättänyt että tämä on se kesä kun pääsen nussimaan jonkun kivan tytön kanssa! Haluan että se tapahtuu ja uskon että se on mahdollista. Mitkä asiat voisivat parantaa mahdollisuuksia? Olen omasta mielestäni kohtelias, mukava, en painosta ihmisiä ja tykkään jutella kaikkien (etenkin tyttöjen) kanssa.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Nussimisesta on lupa haaveilla ja halutessaan itselleen voi yrittää etsiä kivan kumppanin. Vaikuttaa siltä, että sinulla on jo käytöstapojen ja keskustelutaitojen suhteen asia kunnossa. Jokaista ihmistä miellyttävät eri asiat kumppanissa, joten siksi ei liikaa kannata yrittää muuttua toisenlaiseksi. Voit olla oma itsesi ja kohdella toisia jatkossakin kohteliaasti ja ystävällisesti.
Voit kysellä tuttaviltasi, olisiko heillä ketään tyttöä mielessään, jonka kanssa voisit sopia yhteen. Myös harrastusten, erilaisten tapahtumien tai sosiaalisen median kautta saattaa löytää jonkun kivan ihmisen elämäänsä.
Mikäli sinua kiinnostaa nussimiseen liittyvät asiat, voit tutustua esimerkiksi ekaa kertaa, ehkäisyvälineitä ja emätinyhdyntää käsitteleviin artikkeleihimme.
Neuvonnan tiimi