Äänteleminen orgasmissa
Kun nainen saa orgasmin masturboimalla niin pitääkö yleensä ääniä tai huokauksia?Millasia ääniä voi normaalisti pitää jos tulee ääniä? Itse en orgasmin aikana pidä mitään ääntä. Siemensyöksy vaan purkautuu

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihminen voi päästää hyvin monenlaisia ääniä masturboinnin tai yhdynnän aikana. On täysin yksilöstä riippuvaista, miten henkilö ääntelee orgasmin aikana. Jotkut voivat saada orgasmin äänettömästi, kuten sinäkin kerroit saavasi. Toiset taas saattavat esimerkiksi huokailla, hymistä, päästää kurkkuääniä tai jopa kiljua. Ääntelytavassa voi olla suuriakin eroja masturbointikertojen mukaan.
Äänet eivät välttämättä aina kerro nautinnon tasosta, koska myös äänettömän seksin ja orgasmin aikana voi tuntea suurta mielihyvää. Masturboinnin ja yhdynnän aikana ei kannata kuitenkaan pakosti äännellä, mikäli se ei tunnu itsestä hyvältä ajatukselta. Jos ei ole varma, tykkääkö kumppani jostain, kannattaa rohkeasti kysyä toiselta, nauttiiko tämä.
Neuvomme mielellämme sinua lisääkin, joten jos aihepiiri kiinnostaa sinua, olet lämpimästi tervetullut juttelemaan kanssamme neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi