Aikuisten vaippojen käyttäminen
Haluaisin alkaa käyttämään ihan aktiivisesti aikuisten vaippoja. Minkälaiset vaipat olisi paras ratkaisu että voisi pissata ja kakata ihan varomatta ja runsaasti pelkäämättä vuotoja tai liiallista hajuhaittaa?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Vaipoista on sallittua olla kiinnostunut ja on olemassa muitakin, jotka tykkäävät käyttää vaippoja. Vaippa kannattaa valita omien mittojen mukaan sopivaksi. Vaipan valintaan liittyy esimerkiksi vyötärönympäryksen mittaaminen ja tällä tavoin sopivan koon valitseminen. Vaipoissa on mainittu myös niiden imukyky sekä muut erikoisominaisuudet. Parhain vaippa löytyy lähinnä testaamalla eri merkkejä ja vertailemalla saatavilla olevia tuotteita.
Hyvinvoinnin kannalta vaippa on hyvä vaihtaa säännöllisin väliajoin. Tällä tavoin hajuhaitat pienenevät eikä vaippa tunnu liian raskaalta, jos se on täynnä pissaa. Vaippaa vaihtaessa kannattaa muistaa hyvä hygienia ja tarvittaessa huolehtia alapesusta. Lisäksi taivealueen tulisi saada myös hengittää päivän aikana. Vaippaihottuman välttämiseksi vaippoja ei tulisi käyttää yhtäjaksoisesti pitkiä aikoja, joten ilmakylpyjen ottaminen kannattaa muistaa. Netistä voi etsiä vielä erilaisia vaippamalleja sekä mahdollisesti samanhenkisiä ihmisiä. Jos kaipaat keskustelua tilanteeseesi liittyen, voit soittaa tarvittaessa neuvontapuhelimeen. Lisätietoa mieltymyksistä ja fetisseistä saat täältä.
Neuvonnan tiimi