Aina sanotaan että seksiseuraa on helppo löytää, Ei mulla ole...
Aina sanotaan että seksiseuraa on helppo löytää, Ei mulla ole vaikka olen terve mies, naiset vieroksuu minua enkä löydä edes seksiseuraa, olen kokeillut tinderit jne, enkä pääse eroon ihastuksista. Niitä on jo 2 ”taakkana”. Ihastun helposti. Ihastuminen on ihanaa mut ei sillon ku ei niistä pääse irti. Yritän hymyillä rennosti vastaantulivelille naisille, kukaan ei hymyile takaisin. Uskon että mun kemiat tms hylkii naisia vaikka tosiaan tykkäään ja ihastun naisiiin. saisinpa edes läheisyyttä….

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hienoa, että olet koittanut erilaisia tapoja löytää seuraa. Olet rohkea, kun olet hymyillyt vastaantuleville naisille.
Seksiseuraa ei ole aina helppoa löytää. En kuitenkaan usko, että kenelläkään on sellaisia kemioita, jotka ainoastaan hylkisivät toisia ihmisiä, joten kannustan sinua edelleen olemaan avoimin mielin. Mukaviin ja viehättäviin ihmisiin voi tutustua oikeastaan missä vain. Voit harkita esimerkiksi jonkun sinua kiinnostavan uuden harrastuksen aloittamista. Muutenkin on hyvä pitää huolta itsestä ja tehdä sellaisia asioita, jotka saavat sinut kukoistamaan. Tee niitä asioita, joista saat mielihyvää ja joihin koet intohimoa.
On täysin luonnollista kaivata toisen ihmisen läheisyyttä ja kosketusta. Fyysistä läheisyyttä voi joskus saada esimerkiksi kavereilta, käymällä hierojalla tai seksityöntekijällä.
Sinulla on hieno taito ihastua helposti. Ihastumisesta saa nauttia. Ymmärrettävästi se ei kuitenkaan ole aina nautinnollista, jos tunteita on hankalaa ilmaista tai jos niille ei saa vastakaikua. Saa olla myös surullinen, pettynyt ja turhautunut. Silloin on erityisen hyvä huolehtia itsestä ja tehdä niitä asioita, jotka ovat itselle tärkeitä.
Usein toisen ihmisen, esimeriksi ammattiauttajan kanssa jutteleminen voi myös helpottaa oloa. Voit esimerkiksi halutessasi soittaa meidän neuvontapuhelimeen.
Oona Turunen