äiti
En tiedä Onko tämä normaalia, mutta onko ok jos kysyn äidiltäni saunassa saisinko puristella hänen rintojaan ja jos hän voisi runkata munallani? hän on eronnut miehestään vuosi sitten ja asun äitini kanssa. Ja siis käymme tosi usein äidin kanssa saunassa ja haluaisin päästä pesemään hänet kokonaan, mutta en uskalla tätäkään ehdottaa.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Jokaisella on erilaisia fantasioita ja mieltymyksiä, mutta aina kaikkia ei ole mahdollista toteuttaa. Lain mukaan sukupuoliyhteys lähisukulaisten kesken on kiellettyä ja alaikäisiin kohdistuvat teot katsotaan lapsen seksuaalisena hyväksikäyttönä. Tämän takia olisi siis parempi teille molemmille, että miettisit vielä, ehdotatko sittenkään äidillesi mitään seksuaaliseen tekoon viittavaa vai nautitko asiasta vain fantasioissasi.
Omat seksuaaliset mieltymykset ja fantasiat voivat joskus hämmentää, mutta onneksi tilannetta ei ole pakko pähkäillä yksin. Mikäli kaipaat lisää tietoa tai keskusteluapua, voit olla halutessasi meidän ilmaisiin neuvontapalveluihimme yhteydessä. Autamme ja neuvomme sinua täällä mielellämme, joten olet lämpimästi tervetullut käyttämään palveluitamme uudestaankin.
Maija Nieminen