ajatuksia
Hei. Olen nuori mies ja ongelma on minulla etten saa läheisyttää enkä naista, kuulostaa todella säälittävältä tiiän. Mutta haluan jakaa ajatuksiani jos olo vähän selkenisi ja niin. Minulla ei ole kaverita muuta kuin äiti isä ja veli silloin tällöin. Tämä on hyvä mulle koska viihdyn yksin, harvoin kaipaan seuraa. Naisen läheysyttä kaipaisin silloni tällöin.
En varmaan haluisi seurustella koska se on liian monimutkaista. Olisi kiva saada seksisuhde josta sais läheisyyden. Runkkaan paljon ja toisaalta se tyydyttää pitkälle haluni mutta olisi silti kiva saada nainen kainaloon. Ainakin silloin tällöin.
Maksuliessa olen käynyt yhteensä 10 kertaa ja osittain samoilla naisilla. Ne on olleet hyviä kokemuksia ja ehkä käyn myös jatkossa. käyn nykyään keskimäärin kerran 2 kuukaudessa noin. Olen aina saanut pakit jos olen esim pyytänyt treffeille tms. mm työkaveria tai baari tuttua. Oon yrittänyt saada naista treffeille muutaman kerran mutta usein ehkä uskallus loppuu kesken eli nainen kieltäytyy tai en yritä tarpeeksi. Aika sekavaa mutta tossa nyt hieman ajatuksia.
Olen mielestäni ihan normaali ja komea mutta jostain syystä niin outo tms etten kelpaa. Toisaalta olen nuori. Veilä loppuun että olen opetellut hymyilemään kadulla kauniille naisille tilanteen salliessa eli sopivissa tilanteissa. Yritän usein katse kontaktia ja yritän hymyillä jotkut hymyilee takas jotkut on vaivaantunteita.
En saa mielestäni yhtä tyttöö bussista. Tuijotin häntä sillain sopivasti ja hän huomas, olisin halunnut mennä juttelee mutta uskallut puuttui sanat olis loppu kesken jne. Onko tyhmää mennä juttellee ventovieraalle naiselle esim bussissa? Aika noloo varmaan. Toki olisin hienovarainen ja jos hän selkeesti ei halua minua viereensä niin en meneisi juttelee.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Et kuulosta säälittävältä, moni muukin on kanssasi samassa tilanteessa. Vaikka rinnalle ei ole löytynyt (seksi)kumppania, ei se tarkoita, etteikö tämä tilanne voisi koskaan muuttua. Voihan olla, että kyseessä on vain yksi elämänvaihe ja tulevaisuus on sinulle mieleinen.
On ihan ymmärrettävää, että kaipaat läheisyyttä, vaikka seurustelu ei sinua tällä hetkellä kiinnostakaan. Hyvä juttu, että olet toistaiseksi löytänyt eri tapoja toteuttaa omaa seksuaalisuuttasi. Muistathan kondomin käytön maksullisissa käydessäsi, jotta vältyt seksitautien mahdollisuudelta. Tietenkin myös muiden satunnaisten kumppanien kanssa on huomioitava kondomin käyttämisen tarpeellisuus.
Miten maksullisissa käyminen on vaikuttanut minäkuvaasi, oletko esimerkiksi saanut sitä kautta lisää itsevarmuutta? Tosi hienoa kuitenkin kuulla, että olet ollut aktiivinen ja kysynyt treffeille -yrittänyttä ei laiteta! Tuo mainitsemasi hymyileminen on hyvä keino ainakin viestittää toisille olevansa mukava persoona. Ei ole myöskään tyhmää mennä juttelemaan toiselle bussissa, mutta toki kannattaa yrittää lukea tilannetta mahdollisimman hyvin ja yrittää aistia, onko toinen kiinnostunut juttelemaan juuri kyseisellä hetkellä.
Halutessasi voit testata erilaisia naisvaltaisia harrastuksia ja saada sitä kautta ainakin uusia tuttavuuksia. Muita keinoja löytää seuraa ovat esimerkiksi erilaiset älypuhelinsovellukset tai nettitreffipalstat, joita on myös ihan seksitreffiseuraa etsiville.
Toivottavasti saisit positiviista vastakaikua tunteillesi tytöltä, josta kerroit viestissäsi. Jos hänen kanssaan ei onnistu, on maailma onneksi täynnä mukavia tyttöjä. Mikäli haluat vielä keskustella omasta tilanteestasi, voit rohkeasti soittaa neuvontapuhelimeemme tai varata maksuttoman neuvontatapaamisajan.
Maija Nieminen