Alasti nukkuminen lisää seksihaluja
Olen havainnut, että alasti nukkuminen lisää seksuaalisia haluja. Mikähän siinä on, että ihokosketus tuntuu niin hyvältä myös nukkumaan käydessä? On sellainen tosi miellyttävä ja rauhallinen olotila, kun ei ole mitään vaatteita päällä, ja voi tuntea poikaystävän ikään kuin pitävän minua sylissään.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Alasti nukkuminen saattaa tuntua nautinnolliselta hyvin yksilöllisistä syistä. Jos ei yleensä nuku alasti, voi tilanne tuntua ”tuhmalta” ja siksi herättää seksuaalisia haluja. Myös mainitsemallasi ihokosketuksella on varmasti suuri merkitys asiassa. Iho on ihmisen suurin elin, joten on luonnollista, että ihokontakti toisen kanssa voi synnyttää hyvin miellyttäviä aistimuksia, joita ei välttämättä arjessa huomaa vaatteiden takia.
Seksuaalisuuteen ja seksiin liittyy vahvasti myös tunnetasolla koetut asiat. Mainitsit viestissäsi miellyttävän ja rauhallisen olotilan, joka syntyy, kun poikaystäväsi pitää sinua lähellään. Myönteinen kosketus ja läheisyys voivat tuottaa mielihyvää sekä fyysisellä että psyykkisellä tasolla. Tämän takia on ymmärrettävää, että koet poikaystäväsi läheisyyden nautinnollisena. Ihokontakti voi myös laskea päivän aikana syntynyttä stressitasoa, joten jos menee nukkumaan turvallisen ihmisen viereen, voi kokea mielihyvää, koska omat stressitasot laskevat.
Alasti ollessaan ihminen on usein hyvin avoin aisteiltaan. Siksi erilaisia uusia tuntemuksia voi myöskin syntyä. Jos alasti oleminen tuottaa teille iloa ja mielihyvää, kannattaa poikaystävän kanssa jatkaa sylikkäin nukkumista.
Neuvonnan tiimi