Alastomien tyttöjen näkeminen yökylässä
Mä ja mun kaveri ollaan menossa yhen tytön luo yöksi silleen että sinne tulee yks toinen tyttö kans. Ja me ruvettiin miettii että oisko ne tytöt sit siellä yöllä alasti tai vaan pikkupöksyt jalassa ja se jännittää paljon.. niinku meistä ois kiva jos näkis tyttöjää alasti mutta ei oikein tiedetä mitä sit tehdä siinä tilanteessa tai jos ei osata sanoa tai tehdä mitään ku se ois uus tilanne tiiättekö mitä tarkoitetaan?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On täysin tavallista jännittää ja miettiä kuvaamiasi asioita. Kiva juttu, että sinulla on kaveri, jonka kanssa voi tarvittaessa jutella omista ajatuksistaan ja halutessaan myös suunnitella, miten toimia eri tilanteissa. Myös fantasiointi kuvaamiesi kaltaisiin tilanteisiin liittyen on sallittua.
Jokainen saa itse päättää, millaisissa vaatteissa nukkuu. Jotkut voivat nukkua alasti tai pikkupöksyissä, toiset taas käyttävät esimerkiksi pyjamaa. Jos tytöt olisivat vähissä vaatteissa, voi tilanteeseen suhtautua ihan tavallisesti. Asiaa ei tarvitse kommentoida mitenkään ja kaikille osapuolille voi puhua ihan tavalliseen tapaan. Mikäli jokin juttu alkaisi hermostuttaa, voitte sopia kaverisi kanssa tietyn merkin tms. tavan, jolla viestitte, että kaipaatte tukea tai keskusteluapua toiselta. Kaverin kanssa on mahdollista myös sopia, miten toimia tai mitä sanoa, jos haluaakin poistua tilanteesta. Jännittävissä tilanteissa kannattaa yrittää ottaa silti rennosti ja suhtautua kaikenlaisiin asioihin hieman huumorilla.
Asiat etenevät elämässä joskus omalla painollaan ja osaatte varmasti toimia oikealla tavalla sitten, kun tilanne on käsillä. Tytötkin ovat ihmisiä ja jännittävät samoja juttuja kuin te. Jos asia painaa sinua tai teitä, kannattaa kertoa asiasta jollekin aikuiselle. Aikuisetkin tuntevat epävarmuutta tällaisissa asioissa, joten tilanne on tuttu heillekin. Myös meille saa soittaa neuvontapuhelimeen, jos kaipaa vielä neuvoja asiaan liittyen. Kaikki menee kuitenkin varmasti hyvin.
Neuvonnan tiimi