Alastomuuteen totutteleminen
Kokeillaan tyttöystävän kanssa olla alasti tai harjoitella sitä kohti ja koitetaan tehdä niin että yks kerta ollaan ilman housuja (niin kuin vaikka farkkuja), sit kun tuntuu mukavalta niin ilman paitaa ja rintsikoita kans ja sit lopulta ilman boksereita tai pikkareita, kuulostaako tämä hyvältä idealta teistä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Rauhallinen totutteleminen alastomuuteen kuulostaa hyvältä ja järkevältä idealta. Asioiden edetessä hiljalleen niin mieli kuin kehokin pysyvät tilanteessa mukana. Kun tottuu olemaan toisen kanssa esimerkiksi ilman farkkuja, on helpompaa edetä vähitellen vaatekappaleita poistamalla alastomuuteen asti. Jos jossain vaiheessa tuntuisi, ettei haluakaan riisua esimerkiksi paitaa tai housuja, ei riisuminen ole pakollista. Molempien tuntemuksia kuunnellen ja kunnioittaen tilanne pysyy miellyttävänä.
Jokainen pari päättää oman etenemistahtinsa. Mikäli ajatus alastomuuteen totuttelusta tuntuu molemmista mukavalta, voitte toteuttaa suunnitelmanne. Jos seksin aloittaminen tulee jossain vaiheessa ajankohtaiseksi, on aiheeseen mahdollista tutustua jo etukäteen tämän artikkelin avulla.
Neuvonnan tiimi