Aloitan lukion nyt ja mietin että onko siellä kuinka helppoa...
Aloitan lukion nyt ja mietin että onko siellä kuinka helppoa saada pillua? Vähän ärsyttää kun olen oman kaveriporukan vika neitsyt ja muut pääsi panemaan jo yläasteella tai viimestään tänä kesänä. Ja onko se outoa että oon tosi utelias tietämään just sen että miltä pillu tuntuu?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On ihan ymmärrettävää, että joissain asioissa tulee vertailtua itseään muihin, se kuuluu ihmisluonteeseen. Päällepäin ei voi kuitenkaan toisesta nähdä, onko hän harrastanut seksiä elämänsä aikana vai ei. Siksi on myös helppo luulla, että on ainoa kokematon, vaikka lähelläsi on varmasti monta muutakin neitsyttä. Jos siis tutustut joihinkin uusiin ihmisiin kaveriporukkasi ulkopuolelta, voi käydä ilmi, että teillä on samanlainen tausta.
Pillun saaminen riippuu aina paikasta ja henkilöstä itsestään. Todennäköistä on, että mahdollisuudet lisääntyvät sen mukaan, kuinka moneen tyttöön tutustuu ja tekee hyvän vaikutuksen. Voi siis olla, että lukiostasi, tai vaikkapa harrastuksistasi, löytyy joku kiva tyttö, joka on itsekin halukas harrastamaan seksiä. Kannattaa silti muistaa, että seksi on paljon muutakin kuin yhdyntää ja seksuaalisuudesta voi nauttia myös muulloin kuin pelkästään aktin aikana.
Ei ole yhtään outoa, jos haluaa tietää, miltä pillu tuntuu. Mikäli tämä kiinnostaa sinua teorian tasolla, voit halutessasi tutustua Poikien Puhelimen asiaa käsittelevään videoon.
Jokaisen ihmisen elämä etenee yksilöllisesti ja omalla painollaan, joten ethän liikaa vertaile itseäsi muihin. Jos asia painaa sinua tai sinulle heräsi kysyttävää, voit tarvittaessa soittaa neuvontapuhelimeemme.
Neuvonnan tiimi