Anaaliseksi kaverin kanssa
Hei, olen kaverini kanssa kokeillut anaaliseksiä(molemmat poikia). Tuntui hyvältä, kun sai purettua paineita,kun ei tyttöjä ole tarjolla. Onko mahdollista, että meistä tulee homoja, kun olemme harrastaneet seksiä keskenämme,vaikka tykkäämmekin tytöistä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisen seksuaalisuus on monimuotoinen asia ja joskus seksin kokeileminen poikien kesken voi kiinnostaa, vaikka tykkäisikin tytöistä. Kaverin kanssa on lupa tutustua toisen kehoon ja harrastaa seksiä, jos se molemmille sopii.
Ulkopuolinen ihminen ei voi määritellä toisen seksuaalista suuntautumista. Saattaa olla, että tapauksessanne oli kyse vain kokeilunhalusta. Homoutta ei kuitenkaan tarvitse pelätä. Mikäli jompikumpi teistä kokisi itsensä homoksi, on tämä aivan sallittua. Ihminen tuntee itse parhaiten itsensä ja oman sisäisen kokemuksensa seksuaalisesta suuntautumisestaan. Mikäli koet tällä hetkellä tykkääväsi enemmän tytöistä kuin pojista, on tämä aivan OK. Jokainen ihminen on ainutlaatuinen kokonaisuus, joten itseään ei ole myöskään pakko luokitella mihinkään tiettyyn lokeroon, jos ei halua. Voit aivan rauhassa kuulostella tuntemuksiasi ja katsella, mitä elämä tuo sinulle tullessaan.
Kaverin kanssa kannattaa puhua tapahtuneesta. Voihan olla, että tilanne hämmentää häntäkin ja yhdessä teillä on mahdollisuus käydä vielä tapahtunutta läpi. Jos asia jotenkin jäisi mietittyttämään edelleen, voit soittaa esimerkiksi neuvontapuhelimeemme, jossa tunteitasi on mahdollista käsitellä tarkemmin. Lisätietoa turvallisesta anaaliseksin harrastamisesta löydät täältä.
Neuvonnan tiimi