Apuva tarvittais
Olen huolestunut kun esim runkkaan ja saan orgasmin niin minun pitää laittaa sormet kyrvän ympärille ja hitaasti vetää ulos että saan todella vähän spermaa ulos (joskus kirkasta mutta on alkanut olemaan valkoisempaa) ja häpykarvoja on vain (sen alueen) reunoilla mutta ne ovat mustia ja vain hieman mutta keskellä ei niin paljon ja valkoisia että niitä ei näy (olen 14v)

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi.
Ensimmäiset varsinaiset siemensyöksyt alkavat yleensä murrosiässä 12-14 ikävuoden paikkeilla. Kuvailemasi sperma saattaa olla siis sitä tai ennen varsinaisia siemensyöksyjä erittyvää ”touhutippaa”. Siemensyöksyt saattavat myös tapahtua enemmänkin valuen, eikä esimerkiksi pornossa yleisesti nähdyn voimakkaan kaarilennon tavoin. Tämä voi myös vaihdella kertojen välillä. Kuvailemasi orgasmin aikainen tapahtuma kuulostaa siis ihan normaalilta.
Munakarvoissasikaan ei kuulosta olevan mitään tavallisesta poikkeavaa. Kehon karvoitusta on hyvin monenlaista eri ihmisillä vaihdellen määrässä, värissä, paksuudessa ja kiharaisuudessa.
Jos sinua jäi vielä mietityttämään jokin kehoosi, seksuaalisuuteen tai murrosikään liittyen kannattaa asioista jutella luotettavan aikuisen kanssa lähipiiristä tai esimerkiksi kouluterveydenhoitajalle, joka on asioihin perehtynyt ja juuri tällaista varten tavattavissa. Voit myös laittaa meille uudelleen viestin tai esimerkiksi soittaa maksuttomaan puhelinneuvontaamme. Kaikkea hyvää sinulle!
Sonja Vesanen & Oona Turunen