Emättimen ejakulaationeste
Kiinnostaisi tietää naisten squirttaamisesta. Mistä se neste tarkalleen tulee? Olisiko mahdollista, että se tulisi miehen suuhun? Maistuuko se makealle? Kuinka paljon sitä voi tulla? Tuleeko se samaan aikaan orgasmin kanssa?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Emättimen ejakulaatio, eli squirttaaminen, on luonnollinen kehon reaktio kiihottumisen tai orgasmin aikana. Vaikka emättimen ejakulaatio on luonnollinen asia, eivät kaikki ejakuloi. Asiassa ei ole mitään outoa, sillä kehoja on erilaisia. Ejakuloimisesta on kuitenkin sallittua fantasioida.
Hajuton ja väritön ejakulaationeste on peräisin Skenen rauhasista. Nestettä voi tulla kumppanin suuhun joko vahingossa tai tietoisesti kyseisellä tavalla toimien. Maku riippuu sekä maistajasta että ejakuloivasta henkilöstä. Jotkut eivät maista juuri mitään, toiset taas saattavat kuvailla makua makeaksi. Makuun voi vaikuttaa myös esimerkiksi muut seksissä syntyvät eritteet. Kaikissa seksin muodoissa suositellaan kuitenkin käytettäväksi suuseksisuojaa tai kondomia.
Ejakulaationesteen määrä vaihtelee ihmisen ja ejakulaatiokerran mukaan. Ejakulaationestettä saattaa tulla muutamasta pisarasta puoleen kupilliseen. Seksikertojen välillä voi olla eroja squirttaamisen onnistumisen suhteen, joten asiasta ei kannata ottaa paineita. Tärkeintä on harrastaa sellaista seksiä, joka tuntuu miellyttävältä molemmista.
Neuvonnan tiimi