En ole löytänyt seksikumppania kohta 12 vuoteen vaikka selaan deittipalstoja...
En ole löytänyt seksikumppania kohta 12 vuoteen vaikka selaan deittipalstoja kaikki päivät. Olen ostanut kahdesti seksiä, mutta vaikka itsetyydytän päivittäin ja viime vuosikymmenellä kahdessa parisuhteessa seksi sujui hyvin, ei tilanne seksinmyyjän kanssa tuntunut hyvältä, vaan tuntuu lähinnä oudolta yhtäkkiä suudella jotain tuntematonta ihmistä, eikä olo ole lainkaan latautunut. Mitenköhän nyt, jos seksin ostaminen ei ole ratkaisu, voisin saada seksiä …edes kerran vuosikymmenessä

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisellä on luontainen kaipuu toisen lähelle, joten on ymmärrettävää, että kuvailemasi tilanne voi tuntua ajoittain turhauttavalta. Vaikuttaa siltä, että tunnet itsesi hyvin ja on mukavaa huomata, että tiedät, millainen läheisyys tuntuu sinusta hyvältä ja mikä ei.
Kerroit, että parisuhteessa seksi sujui hyvin, koetko, että kaipaat parisuhdetta vai onko tällä hetkellä ensisijaisempaa löytää vain seksikumppani? Mikäli toivoisit vain seksikumppania, voit testata esimerkiksi erilaisia sivustoja tai sovelluksia, jotka ovat tarkoitettu ainoastaan seksin etsimiseen. Googlaamalla erilaisilla hakusanoilla löytyy useampikin sivusto, josta voisi saada seksiseuraa. Mitään takeita ei valitettavasti seksin saamisesta silti voi antaa, mutta ehkäpä jokin päivä potentiaalinen kumppanikin liittyy sivustolle myös.
Millaisia tuntemuksia oma tilanteesi tällä hetkellä sinussa saa aikaan? Koetko elämäsi mielekkääksi noin muutoin? Mitä parisuhde sinulle merkitsee? Onko seksi tyydyttävämpää parisuhteessa? Mitkä asiat tuovat sinulle iloa? On hyvä miettiä erilaisia kysymyksiä ja kuunnella myös omia tuntemuksiaan selvittäessään sitä, millainen ratkaisu juuri itselle olisi paras. Aina toista ihmistä ei löydy heti ja se voi aiheuttaa ajan saatossa voimakkaitakin tunteita. Jos sinusta tuntuu, että kaipaisit vielä syvempää keskustelua tilanteeseesi liittyen, voit halutessasi olla yhteydessä neuvontapuhelimeemme. Siellä voit puhua tilanteestasi luottamuksellisesti ja perusteellisemmin.
Toivottavasti olet armollinen itsellesi ja et syytä itseäsi tilanteestasi, (seksi)kumppanin etsimiseen ja löytymiseen kun voit tuoda vain oman 50 prosenttiasi, loput 50 prosenttia täytyy löytyä toisen puolelta. Kaikkea hyvää sinulle jatkossa.
Neuvonnan tiimi