Erektiokipu
Heräsin yöllä kun munaan sattui. Kosketin sitä, ja se oli kivikovana. Koskaan ennen ei ollut niin kovaa erektiota. Aloin kevyesti hieroa munaani. Se oli kuin tunnoton, mutta samalla siihen silti sattui. Sitten hieroskelin sitä kovemmin. Kohta tuntuikin paremmalta, ja aloin runkata. Se tuntui tosi hyvälle. Meni muutama minuutti kun sain mahtavan orgasmin ja spermat lensi. Tiedättekö miksi nukkuessa muna tuli liian kovaksi ja miksi siihen alkoi sattua? Voiko näin käydä uudestaan? Olen 16v.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Erektion kovuuteen vaikuttavat monet yksilölliset tekijät. Erektion voimakkuus usein vaihtelee myös erektiokerroittain. Yölliset erektiot kuuluvat kehon luonnolliseen toimintaan ja erektion voi saada ilman varsinaista kiihotustilaakin. Tämä ei ole vaarallista ja erektion pitäisi laskea itsestään ajallaan.
Ikävää, että olet kokenut kipua erektiosi aikana. Jokaisen ihmisen keho on yksilöllinen, mutta taustalla voivat olla esimerkiksi veren virtaukseen liittyvät tekijät tai rakenteelliset seikat. Myös pitkittynyt erektio voi aiheuttaa kipua. Kyseisiä tilanteita saattaa tapahtua joskus ja tilanteeseen voi auttaa esimerkiksi viileä suihku. Jos kipu jatkuu tai kuvaamasi tilanne toistuisi, kannattaa asiasta jutella lääkärin kanssa. Halutessasi voit jutella jo nyt lääkärin kanssa, jos tilanne vielä mietityttää. Kivuista ei tarvitse kärsiä ja näin saat varmuuden tilanteeseesi. Laajemmin tietoa erektiosta saat täältä.
Neuvonnan tiimi