Erektion kovuus tissejä kosketeltaessa
Olen huomioinut, että minulla alkaa seisoa, kun näen, että mies hyväilee naisen rintoja pornossa. Tulee hyvin nopeasti tosi kova erektio. Olen ajatellut, miltä sitten tuntuu, kun pääsen itse koskettelemaan tissejä. Voiko erektio tulla silloin vielä kovemmaksi?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Omasta kehostaan voi oppia aina jotakin uutta. On hyvin tavallista, että erektio saattaa syntyä jotakin kiihottavaa nähdessään. Tällaiset tilanteet ovat muillekin tuttuja. Erektio laskee hetken päästä itsestään, joten erektiolle ei ole pakko tehdä mitään, jos ei halua.
Jokaisen keho reagoi aina eri tavoin esimerkiksi tissien koskettelemiseen. Moni voi kuitenkin kokea tilanteen kiihottavana, jos kyseessä on itselle tärkeä ihminen. On mahdollista, että erektio tuntuu yhtä kovalta kuin nyt pornoa katsellessa, mutta erektio saattaa tulla kovemmaksikin. Ihmiskehoissa on kuitenkin paljon eroja, joten tilannetta on vaikeaa ennustaa. Erektion voimakkuus voi vaihdella myös seksikerran mukaan. Erektion syntymistä ei kuitenkaan tarvitse hävetä. Kehonsa reaktioihin voi suhtautua uteliaasti tutkimusmielellä ja ottaa vastaan kaikenlaiset kokemukset, jos ne vain tuntuvat miellyttäviltä.
Neuvonnan tiimi