Erektion piilottaminen
Meillä oli koulus disko ja siellä pari mun kaverii tanssi hitaita tyttöjen kaa ja näin että ne laittoi niiden kädet tytön pepulle.se näytti jännält ja haluisin ehkä itekin kokeilla tehä silleen koska tytöt kiinnostaa jo mua jos ens kerralla tulee mahis mut miten pystyy tekee silleen ilman että pippelistä tulee jäykkä ja että se tyttö ei huomaa

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On ihan luonnollista, että hitaiden tanssiminen tytön kanssa tuntuu jännittävältä. Myös pepun koskettaminen voi jännittää ja saada aikaan kiihottumista. Moni muukin miettii samoja asioita eikä omissa tunteissa ja kehon reaktioissa ole mitään outoa tai hävettävää.
Erektio saattaa syntyä vahingossa esimerkiksi jännittävissä tai kiihottavissa tilanteissa. Tällaista voi tapahtua kenelle vain ja asia kannattaa ottaa huumorilla. Halutessasi voit testata rauhassa kotona, millaisissa housuissa pystyisit parhaiten piilottamaan mahdollisesti syntyvän erektion. Jos tuntuu, että pippeli jäykistyy, voi yrittää pitää lantiotaan vähän kauempana tytöstä tai muuten muuttaa tanssiliikkeitään. Diskossa on yleensä hieman pimeämpää, joten kukaan ei välttämättä edes huomaa erektion syntymistä. Halutessaan voi mennä vaikkapa hetkeksi vessaan odottelemaan erektion laskemista.
Liikaa ei kannata hermoilla asiaa, sillä on aivan mahdollista, että pippeli ei jäykisty tytön kanssa tanssiessa. Ja jos jäykistyy, voi asiaa pahoitella. Kehossa tapahtuu päivän aikana lukuisia erilaisia reaktioita, joiden syntymistä ei jännitä etukäteen, joten miksi jännittäisi erektioidenkaan tulemista. Parhain tapa hälventää huolia on jutella toisen kanssa ja myös sopia siitä, saako laittaa käden toisen pepulle.
Jos asia painaa sinua, kannattaa jutella jonkun aikuisen kanssa, sillä aikuisetkin ovat joskus joutuneet miettimään tällaisia seikkoja nuorena. Myös neuvontapuhelimen puoleen on lupa kääntyä aina silloin, jos jokin mietityttää. Olemme täällä sinua varten.
Neuvonnan tiimi