Erite porno
Hei. Minun tietokone oli velijelläni huollossa ja se löysi sieltä vahinkossa eritteisiin liittyvää pornoa joita oon ladannut eli pissa kakka pornoo jne. (Unohdin ne tyystin koska normaalisti käytän kovalevyä) Olen ladannut laillisesti maksulliselta sivulta. Löydöstään on viikkon. Eli siis suurimmasta fetisssistä ja fantasiasta jäin kiinni jos tollain voi ees sanoo.
Muta hän soitti ja meinasi että tarvitsen apua ja olen hullu jne. Eipä olla oikeen juteltu tuon jälkeen. Tiiän että olen täysin normaali ja noista jutuista on tavallista ja sallittua kiihottua, porno on yksi parhaista oman mielen lisäks toteuttaa tuota fetissiä. Yritin vääntää veljelle että fantasiat on normaaleja jne. Miten saisin häneen järkee vai ohjaanko hänet soittaa teille? Ärsyttää ihmisten kapee katsoisuus ja sitä paitsi mun seksuaalisuus ei kuulu veljelleni. Eniten ärsyttää hänen mökötys kun normaalisti olemme väleissä. Miten toi voi noin paljon pistää tunteisiin ? huhuhu.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Onpa ikävää, että seksuaalisuus ja fetissit ovat lyöneet kiilaa teidän välillenne. Kuten itsekin sanoit, fantasiat ovat sallittuja ja ne ovat turvallinen tapa harrastaa mitä mielikuvituksellisinta seksiä. Et siis ole tehnyt mitään väärää, näinhän jo itsekin totesit.
Millainen tilanne teillä nyt on? Joskus asioiden käsittelemiseen tarvitaan aikaa, vaikka se ei tietysti tällä hetkellä välttämättä tunnukaan kivalta. Monesti viikkojen kuluessa asia unohtuu ja uusia, mukavampia muistoja tulee tilalle. Oliko veljesi syy suuttua juurikin tuo eritteisiin liittyvä porno vai kenties porno ylipäätään? Onko teillä ollut aiemmin sellaiset välit, että olette pystyneet puhumaan seksuaalisuudestanne tai seksistä? Onko seksuaalisuus teillä tabu? Joissakin perheissä tästä osa-alueesta ei puhuta mitään ja siksi pornolöydös koneella voi olla järkytys perheenjäsenelle, vaikka muuten hyvissä väleissä oltaisiinkin.
Monesti ihmisen reagointiin vaikuttaa luonnollisesti hänen oma maailmankuvansa ja mieltymyksensä. Olet jo yrittänytkin selittää oman kantasi, nyt on veljesi vuoro käsitellä asiaa itse. On kuitenkin huomioitava, että kuten sinulla, myös hänelläkin on oikeus omaan mielipiteeseensä. Jos veljeäsi kiinnostaa jutella ihan noin yleisesti seksuaalisuuteen liittyvistä teemoista, keskustelemme mielellämme hänen kanssaan neuvontapuhelimessamme. Jokaisella on silti oikeus juuri omannäköiseensä seksuaalisuuteen ja seksuaalisuuden ilmaisemiseen, niin sinulla kuin veljelläsikin.
Jos asia vielä mietityttää sinua, voit itsekin soittaa halutessasi tuohon neuvontapuhelimeemme. Teitä molempia voisi hyödyttää myös Hyvän riitelijän opas. Toivottavasti tilanne olisi siellä kuitenkin jo rauhoittunut ja välinnekin olisivat kohta entisellään. Tsemppiä teille!
Maija Nieminen