Erityisen herkkä kohta pippelissä
Olemme viime aikoina kokeilleet suuseksiä tyttöystävän kanssa. Lienee tyypillistä, että en kestä sitä kun vähän aikaa, kun saan siemensyöksyn. Viime viikolla tyttöystävän kielikosketus löysi pippelistäni niin tuntoherkän kohdan, että se tuntui erityisen hyvältä, ja sain siemensyöksyn saman tien. Se on toistunut sen jälkeen pari kertaa. Onko tämä tyypillistä, että pippelissä on joku erikoisen herkkä kohta? Se on terskassa oikealla puolella.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että olette löytäneet teille sopivan tavan nauttia suuseksistä. Olet oikeassa, että joskus siemensyöksy voi tapahtua nopeasti nautinnollisilta tuntuvien hyväilyjen aikana. Tämä on tuttua muillekin eikä asiasta tarvitse olla huolissaan.
Jokaisen kehossa on omat erityisen tuntoherkät kohtansa, joihin on lupa tutustua joko yksin tai kumppaninsa kanssa. Etenkin pippelistä voi löytää jonkin nautintoa tuottavan kohdan, sillä esinahka ja terska ovat hyvin tuntoherkkiä alueita kehossa. Joskus myös aiemmat kiihottavaksi koetut hetket voivat muistuttaa myöhemmillä kerroilla nautinnon kokemisesta ja saada siemensyöksyn tulemaan helposti kyseistä kohtaa hyväiltäessä. Kaikenlaisia hyväilyjä on sallittua kokeilla, jos ne tuntuvat molemmista miellyttäviltä.
Tyttöystävän kanssa voi päästää mielikuvituksensa valloilleen ja etsiä jatkossakin kehosta erilaisia herkkiä kohtia. Lisätietoa suuseksistä saatte tästä artikkelista.
Neuvonnan tiimi