Esileikin pituus
Olen 22v mies, ja kaipaisin vähän neuvoa. Olen välillä pitkään erossa tyttöystävästä. Siitä johtuen minulla on valtava mieliteko ja tarve saada seksiä kun tapaamme. Tyttöystävä haluaa myös seksiä, mutta hän kaipaa pitkää esileikkiä hellien hyväilyjen ja hitaiden riisumisien jälkeen, kun minun on vaikeaa jaksaa hyväillä häntä lähes tuntia, kun tekee mieli panemaan. Mitä voisin tehdä, että jaksaisin hillitä itseäni, enkä kokisi sellaista kiihkoa, jonka tyttöystävän alastomana näkeminen aiheuttaa

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kiihkon tunteminen erossa olemisen jälkeen on luonnollista ja moni muukin voi samastua kokemuksiisi. Hienoa, että haluat ottaa huomioon tyttöystäväsi toiveet ja hyväillä häntä pitkään, vaikka itse haluaisitkin jo päästä panemaan. On arvokasta huomioida kumppaniaan tämän toiveiden mukaan. Huomioiminen onkin tärkeää seksissä nautinnon kannalta.
Olisi hyvä, että keskustelisit myös omista toiveistasi tyttöystäväsi kanssa. Olisiko teidän mahdollista sopia, että esimerkiksi joka toisella tapaamiskerralla etenisitte tyttöystäväsi toivomassa tahdissa ja joka toisella kerralla etenisitte sinun toivomassasi tahdissa? Yksi vaihtoehto on myös, että aloitatte esileikin aiemmin. Voitte esimerkiksi viestitellä samana päivänä ennen tapaamistanne jotakin kaunista tai kiihottavaa toisillenne. Näin molemmat saattavat olla hieman kiihottuneemmassa tilassa jo tapaamisen alussa ja hyväilyistä päästäisiin vauhdikkaammin yhdyntään asti. Keskustelemalla voitte löytää lisääkin juuri teille sopivia vaihtoehtoja.
Mukavaa kuulla, että olette löytäneet toisenne ja seksinne sujuu muutoin hyvin. Jos asia saa aikaan vielä uusi kysymyksiä tai kaipaisit enemmän neuvoja tilanteeseesi, olet tervetullut juttelemaan aiheesta neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi