Esinahan alla on kova paise jonka päälle on ilmestynyt nytten...
Esinahan alla on kova paise jonka päälle on ilmestynyt nytten kaksi pientä haava reikää mikä voisi olla patti ollut 15 vuotiaasta asti

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hyvä juttu, että tarkkailet terveyttäsi. Näin netin välityksellä on valitettavasti vaikeaa sanoa tarkalleen, mistä voisi olla kysymys, mutta noin yleisesti ottaen sukuelinten alueelle voi syntyä erilaisia näppyjä, patteja tai molluskoja. Ne ovat usein vaarattomia ja kyse on lähinnä kosmeettisesta haitasta. Joskus kyse voi olla myös seksitaudista, mutta et maininnut mitään tähän viittavaa, joten voit todennäköisesti sulkea tämän vaihtoehdon pois.
Onko yleiskunnossasi tai sukuelinten alueella tapahtunut muutoksia tai ilmennyt kiputiloja sen jälkeen, kun paise syntyi? Jotta paisetta voitaisiin hoitaa oikealla tavalla, olisi tärkeää käydä näyttämässä sitä lääkärille. Etenkin, jos alueelle on tullut haavamaisia muutoksia, voi lääkäriltä saada ohjeet siihen, miten aluetta hoidetaan oikealla tavalla. Tällaisten asioiden ratkaiseminen on lääkärille arkipäivää ja hän osaa hoitaa sinua hienotunteisesti. Hyvää vointia sinulle jatkossa.
Neuvonnan tiimi