Eturauhasen aristaminen peppuseksin jälkeen
Peppuseksi
Hei
Olen aina pitänyt peppuseksistä lelujen kanssa ja nyt kysynkin onko se pitemmän päälle haitallista. Käytän erilaisia leluja mutta eräs lelu hieroo eturauhasta ja siitä tulee hieno olo. Kuitenkin senjälkeen eturauhanen tulee hiukan arastavaksi ja nukkuminen on vähän hankalaa ja joka kestää muutaman tunnin, mutta se menee ohi. En haluaisi sitä hieronta harrastusta lopettaa koska kiihotun siitä tosi paljon. Eli onko se haitallista eturauhaselle pitemmän päälle kun sitä tekee.
Kiito

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Omaan seksuaalisuuteensa on lupa tutustua itselle mieluisin tavoin. Eturauhasen hierominen tuottaakin monille mielihyvää. Peppuseksiä saa harrastaa peppuseksiin soveltuvien seksilelujen kanssa.
Jokaisen keho reagoi yksilöllisesti hyväilyihin. Eturauhanen saattaa muuttua aristavaksi esimerkiksi silloin, jos stimulointi on ollut pitkäkestoista tai voimakasotteista. Hyväilyjen ja peppuseksin aikana on tärkeää kuunnella kehoaan ja tehdä vain niitä asioita, jotka tuntuvat hyviltä. Seksin ei kuulu sattua tai aiheuttaa kipua jälkikäteen. Tarvittaessa on mahdollista kokeilla, voisiko aristamista ennaltaehkäistä pitämällä seksihetken hieman aiempaa lyhyempänä tai vaihtelemalla stimulointitapoja seksin aikana.
Eturauhasta voi hieroa omaa kehoaan kuunnellen myös jatkossa seksileikkien yhteydessä. Varmimman vastauksen kehoon ja terveyteen liittyen saat vielä lääkäriltä. Lääkäriin voi myös olla yhteydessä, jos arkuus jatkuu tai sinulle tulee muita oireita. Lisätietoa turvallisesta peppuseksistä saat täältä ja seksileluista täältä.
Neuvonnan tiimi