Fantasia kypsemmästä naisesta
Moi.
Tykkään melko usein touhuta ja pyöriä alasti kotonani. Fantasioin usein siitä että joku tuntemani hyvännäköinen kypsempi nainen tulisi ovelleni ja alkaisimme rakastella. Olen heikkona aikuisiin naisiin. Ihailen usein vartaloani ja perseeni on mielestäni aika himottava. Olen hieman epätoivoinen

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kotonaan saa olla alasti, jos se tuntuu itsestä miellyttävältä ajatukselta. Moni muukin nauttii alastomuudesta ja on hienoa, että pidät kehosi eri kohdista. Myös kypsemmistä naisista on sallittua fantasioida. Fantasioissa ei ole mitään pahaa ja niissä on kaikki mahdollista. Fantasian kohteena ikäeroon liittyvät teemat ovat yleisiä ja moni muukin kiihottuu mainitsemistasi seikoista.
Kerroit kokevasi itsesi epätoivoiseksi. Viittaatko tällä fantasian toteutumisen todennäköisyyteen vai johonkin muuhun seikkaan? Kuvaamastasi fantasiasta on sallittua syttyä ja nauttia esimerkiksi itsetyydytyksen keinoin. Jos kuitenkin tuntuu, että tilanne painaa sinua, voit soittaa neuvontapuhelimeen, jossa käsittelemme mielellämme tilannetta kanssasi lisää.
Neuvonnan tiimi