Fantasia toisen miehen siittimen koskettamisesta
Hei sexpon väki miten meni kesä? Olisi sellainen kysymys olen siis mies haluaisin koskettaa toisen miehen siitintä ihan uteliaisuutta että tuntuuko erilaiselta kuin oma siitin, lepotilassa ja seisokissa.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Erilaisissa fantasioissa ei ole mitään pahaa ja joitakin voi kiihottaa ajatus toisen miehen siittimen koskettamisesta. Tällaisista fantasioista on sallittua nauttia esimerkiksi mielikuvien ja itsetyydytyksen avulla. Myös fantasian toteuttaminen on mahdollista, jos se tuntuu itsestä hyvältä ajatukselta. Omia mieltymyksiään voi kuulostella rauhassa ja miettiä, mikä itselle olisi sopivin vaihtoehto.
Kiva juttu, että olet löytänyt meille kesän jälkeen. Jos sinulle tulee mieleen uusia kysymyksiä tai tilanteesi hämmentää sinua jollakin tavalla, autamme mielellämme sinua lisää netti- tai puhelineuvonnassamme. Mikäli sinua kiinnostaa mainitsemaasi aihepiirin liittyvät teemat, voit halutessasi tutustua seksuaalisen suuntautumisen moninaisuutta käsittelevään artikkeliimme.
Neuvonnan tiimi