Fantasia yhdynnästä ilman kondomia
Suurin seksuaalinen unelmani olisi että saisin orgasmin ja spermani purkautuisi naisen vaginaan ilman että olisi kondomia välissä. Luulen että se tuntuisi paremmalta kuin mikään muu. Miten tämän voisi kokea ilman että tarvitsisi olla pelkoa raskaudesta tai seksitaudeista? Ja mistä voi parhaiten löytää itselleen (seksi)kumppanin? En ole koskaan ollut yhdynnässä vaikka halua on, mutta olen jokseenkin ujo nuori mies.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä on erilaisia seksuaalisia unelmia tai fantasioita. Toiveesi ovat luonnollisia ja kuvaamistasi asioista on sallittua fantasioida.
Vaginan sisään voi saada siemensyöksyn, jos se tuntuu seksin osapuolista mieluisalta asialta. Kondomia suositellaan käytettäväksi etenkin silloin, jos kyse on satunnaisesta seksisuhteesta. Halutessaan voi kuitenkin jutella muista ehkäisykeinoista kumppanin kanssa. Esimerkiksi ehkäisypilleri, ehkäisykapseli tai kierukka ovat muita käytettyjä ehkäisymuotoja kondomin sijaan.
On hyvä muistaa, että kondomi on ainoa ehkäisymuoto, joka suojaa raskauden lisäksi myös seksitaudeilta. Mikäli aiempia seksikumppaneita on ollut, saattaa seksitaudin riski olla olemassa. Ennen kuin kondomin käytöstä luovutaan, kannattaa käydä seksitautitesteissä, jotta saa tarkempaa tietoa seksuaaliterveyteen liittyen. On ihmisiä, jotka ovat yhdynnässä ilman kondomia. Kyseisistä asioista on kuitenkin tärkeää puhua kumppanin kanssa ennen yhdyntöjen aloittamista.
Moni muukin haluaisi olla yhdynnässä, mutta ei ole löytänyt (seksi)kumppania. Ei ole olemassa mitään yhtä oikeaa tapaa tai paikkaa löytää seuraa itselleen. Jotkut saattavat tutustua potentiaalisiin kumppaniehdokkaisiin esimerkiksi kaveripiirin tai harrastusten avulla. Myös erilaisten sovellusten tai netin (seksi)treffipalvelujen kautta voi saada seuraa. Netin tai puhelimen välityksellä saattaa olla helpompaa lähestyä toista, jos kokee itsensä muutoin ujoksi. Joissakin tapauksissa on helpompaa ennen seksiin etenemistä ensin tutustua toiseen kunnolla, jolloin ujouskin saattaa hävitä keskinäisestä vuorovaikutuksesta. Omaa sisintään voi kuunnella ja edetä niin, mikä tuntuu itselle luontevimmalta vaihtoehdolta kumppanin etsinnässä.
Ujoudessa ei ole mitään pahaa tai outoa. Moni voi myös pitää ujoutta herttaisena ja viehättävänä piirteenä. Kannattaa siis olla rohkeasti juuri sellainen kuin olet. Mikäli tilanteesi vaivaa sinua jotenkin, voit kääntyä neuvontapuhelimemme puoleen, jossa autamme mielellämme lisää.
Neuvonnan tiimi