fantasiat ja konservatiivinen kumppani
Hei,
olen 27-vuotias mies ja tällä hetkellä suhteessa minua ikävuosissa 50% vanhemman naisen kanssa. Pidämme toisistamme kovasti, ja ikäero ei useimmiten näy arjessa eikä siten haittaa mitenkään. Kumppanini on kuitenkin osoittautunut minua paljon konservatiivisemmaksi mm. seksielämässä. Hän tykkää lähinnä normaalista ”vaniljaseksistä”, eikä esim. tykkää kasvoille laukeamisesta – tämä on ok, koska hän on ottanut siemensyöksyn kuitenkin suuhun ja niellyt, ja sanoo itse pitävänsä siitä. Olen seksin aikana sormeillut hänen peppuaan, eikä hän ole tykännyt huonoa, päinvastoin ollut hyvin mukana touhussa. En kuitenkaan ole ottanut aihetta puheeksi, saati ehdottanut suoraan peppuseksiä, ettei hän tyrmäisi ajatusta kokonaan. Minulla siis on ongelma; toisaalta ihana naisystävä, jonka kanssa on ihanaa ja hauskaa, omat hassut jutut ja sinänsä ihan tyydyttävä seksielämä. Mutta toisaalta nautin itse kinkymmästä touhusta, mm. peppuseksilelujen käytöstä itsekseni ryppyreikääni venytellen ja spermaleikeistä – sanoisin, että minulla on spermafetissi.
Olenkin usein erilläänolopäivät käyttänyt siten, että leikin anustapeilla ja -dildoilla kaikessa rauhassa ja uppoudun fantasioihini, ja pitkän, kiihottavan fetissisession päätteeksi asettaudun sängylle ylösalaisin, ja penistäni pikkuhiljaa hyväillen annan sperman valua omaan suuhuni. Rakastan sperman makua, ja on ihanan rietasta nauttia omasta siittiölimasta täysin estoitta. Kumppanini kanssa en näe että pystyisin jakamaan tätä fantasiaa hänen kanssaan, hyväksyisikö hän sitä, vaan luulen että hän pitäisi sitä tosi outona, enkä halua menettääkään häntä… En siis tiedä, pitäisikö minun jakaa nämä fantasiat hänen kanssaan vai pitää ne salassa ja jatkaa niistä nauttimista yksityisesti – vai ehkä lopettaa kokonaan?. Entä kun olen tehnyt näin usean vuoden ajan ja luultavasti niellyt useita litroja spermaa, voiko näin suuren spermamäärän nielemisestä olla haittaa sinänsä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kerroit, että sinulla on ihana naisystävä, jonka kanssa sinulla on tyydyttävä seksielämä. Lisäksi kerroit itse pitäväsi kinkymmästä touhusta, kuten peppuseksilelujen käytöstä itseksesi ja spermaleikeistä. Viestisi mukaan kumppanisi kuitenkin pitää lähinnä vaniljaseksistä. Pohdit, pitäisikö sinun jakaa fantasiasi hänen kanssaan, jatkaa niistä nauttimista yksityisesti tai ehkä lopettaa kokonaan.
Fantasioista tai fetisseistä ei tarvitse kertoa kumppanilleen. Usein ne kuitenkin halutaan jakaa toisen kanssa, mutta vaikeutena on ottaa asia puheeksi. Jos seksistä on muutenkin vaikea puhua kumppanin kanssa, on hyvä lähteä ensin rakentamaan hyvää keskusteluyhteyttä, ennen kuin ottaa puheeksi spesifit fantasiat ja fetissit. Joskus voi olla vaikea puhua omista mieltymyksistään myös silloin, kun seksistä puhutaan suhteessa muuten avoimesti. Kumppanin reaktiota on mahdotonta tietää etukäteen. Ensin voikin kysyä kumppanin mielipidettä tiettyyn fantasiaan tai fetissiin liittyen jossakin yleisessä keskustelussa. Aluksi ei siis tarvitse kertoa asian liittyvän itseensä millään tavalla.
Jos kuitenkin päätät jatkaa fantasioista ja fetisseistä nauttimisen itseksesi, sinulla on oikeus tehdä niin. Sinun ei siis tarvitse lopettaa tiettyihin fetisseihin tai fantasioihin liittyvän sooloseksin harrastamista. Kysyit myös, voiko suuren spermamäärän nielemisestä olla haittaa. Sperman nielemisestä, pienemmissä tai suuremmissa määrin, ei ole haittaa silloin, kun henkilöllä ei ole sukupuolitautia.
Mieltymyksistä, fantasioista ja fetisseistä voit lukea lisää täältä.
Anna Ahtiainen & Oona Turunen