Fantasioin että tyttöystäväni pakottaisi minut nuolemaan hänen lenkkarinsa pohjia ja...
Fantasioin että tyttöystäväni pakottaisi minut nuolemaan hänen lenkkarinsa pohjia ja päällystä. Tai nuolemisen sijaan (ettei tatu pöpöjä) käskisi pussaamaam kengänpohjia. Olen kertonut siitä hänelle. Toinen on kun hänellä on pölyiset jalkapohjat nii toivoisin vaa että käskis puhdistaa kielellä hänen jalkapohjat. Kolmas heikkous on hänen sukkansa joita hän joskus laittaa mun kasvoille.
Onlo tämä iha normaalia? Saanko mitään pahoja bakteeeja jos nuolen kenkiä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä voi olla erilaisia fantasioita ja niissä ei ole mitään pahaa. Kuvailemasi fantasiat ovat ihan sallittuja ja moni muukin fantasioi kanssasi samantapaisista asioista. Mikäli kengillä on kävelty paljon erilaisissa paikoissa on tietysti aina pieni mahdollisuus, että pohjassa olisi jotakin taudinaiheuttaja-ainesta, joka saattaisi synnyttää infektion. Tällaisessa tapauksessa on hyvä luonnollisestikin hakeutua lääkäriin, mutta useimmiten mitään isompaa vaaraa ei kuvailemissasi fantasioissa pitäisi olla. Mikäli tuntuu, että bakteerit pelottavat, voi fantasian toteuttamista näin aluksi miettiä esimerkiksi vain sisäpelitossujen tms. kanssa tai esimerkiksi niin, että puhtaiden kenkien pohjat sotketaan jollakin syötävällä, mutta likaisen näköisellä aineksella.
Kiva juttu, että olette jo jutelleetkin sinun fantasioistasi. Miten tyttöystäväsi suhtautui asiaan? Kaikkia fantasioita ei ole pakko toteuttaa, sillä jotkin fantasiat voi halutessaan jättää vain mielikuvan tasolle. On tärkeää myös, että fantasian toteuttaminen sopii molemmille osapuolille. Mikäli kaipaat vielä lisää tietoa fantasioihin liittyen, voit soittaa joko yksin tai yhdessä tyttöystäväsi kanssa neuvontapuhelimeemme.
Neuvonnan tiimi