Fetissini
Hei minulla on fetissi vanhempiin ihmisiin eli gilffeihin (gilf) en tiedä mikä siinä on ja kaverini kuittailee minulle siitä mutta olen vain 15 ja haluaisin nussia vanhempaa ihmistä niin mikä voisi olla avuksi??

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On ihan luonnollista omata jokin fetissi. Niissä ei ole mitään pahaa ja moni muukin fantasioi itseään vanhemmasta kumppanista. Omia kiinnostuksen kohteitaan ei ihminen valitse itse, joten fantasioista kiusaaminen on tarpeetonta.
Koska omat mieltymykset ovat hyvin henkilökohtaisia asioita, voi tuntua loukkaavalta, jos joku toinen kritisoi omia fantasioita. Parhain keino olisi vain antaa kommenttien lipua ohi korvien. Jos tilanne loukkaa kovasti, kannattaa ehdottomasti sanoa kaverille, että toivoisi kuittailujen loppuvan. Voit tuoda esiin, ettei varmasti hänestäkään tuntuisi hyvältä, jos sinä kuittailisit hänen fantasioilleen. Halutessasi voit ohjata kaverisi myös palveluidemme pariin, mikäli hän ei pääse jankkaamisestaan yli ja koet, että hän tarvitsisi hieman asiantuntevaa tietoa erilaisista mieltymyksistä. Myös läheiselle aikuiselle kannattaa kertoa, jos tilanne äityy pahaksi. Toivottavasti tilanne saadaan haltuun ja kaverisi seurassa on mukavaa olla.
Maija Nieminen