Fetissipornosta kiihottuminen ja pornon ostaminen
Maksoin ja latasin pari eläinlanta fetissi pornopätkää, sivusto vaikuttaa eettiseltä ja luotettavalta. Videoissa ei näy eläimiä eikä väkivaltaa. Niin kiihottavia trailereita että mietittyäni yön yli päätin ostaa, tuohan on laillista täysin? Näyttelijöille ei ole tullut terveysongelmia sivun mukaan, niin kai. Kuinka riskitöntä tuo oikeesti? Sairaana tuota en pidä, fetissi ku fetissi. Itse en kuitenkaan toteuttaa lähtisi. Kiihottavaa! Trailereita löytyy jopa you tubesta. Manurefetish.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä on erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä ja fetissejä. Niissä ei ole mitään pahaa ja on hyvä juttu, että itsekin suhtaudut tilanteeseesi positiivisesti.
Porno on näyteltyä elokuvaa, jonka eettisyydestä ei aina ole täyttä varmuutta. Hyvä kuitenkin, että sivusto on huomioinut kuluttajat kertomalla, ettei elokuvan kuvaaminen aiheuttanut terveysongelmia näyttelijöille. Tästä voisi päätellä, että näyttelijöiden terveydentilaan liittyvät riskit on huomioitu ainakin jollain tasolla. Oikeassa elämässä eritteisiin liittyvissä seksileikeissä on riskinä saada esimerkiksi jonkinlainen tulehdus.
Ihminen voi kiihottua hyvin monenlaisista asioista ja esimerkiksi lannasta kiihottuvia ihmisiä on olemassa muitakin. Lantaan liittyviä videoita on lupa katsoa, mikäli se tuntuu itsestä hyvältä. Koska mitään eläinten kaltoinkohteluun tai väkivaltaan viittaavaa ei ollut havaittavissa videoissa, voi oman ostoksensa suhteen olla rauhallisin mielin. Jos videoiden katsominen on sinulle sopivin tapa toteuttaa seksuaalisuuttasi, voit näin myös toimia jatkossakin.
Neuvonnan tiimi