Fiktiivinen tarina mietityttää
Facebookissa tuli vastaan sellainen fiktiivinen tarina jossa mies antoi kalan ottaa suihin ja mietin mitä seuraamuksia tai tauteja tuosta voi tulla. Fiktiivinenhän tuo tarina on ja kukapa noin hölmö olisi mut näin käytännössä. Kaverin kanssa mietittiin.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Tilannehan oli täysin hypoteettinen, mutta luultavastikin henkilöllä olisi voinut olla jonkinlaisen tulehduksen sekä haavojen tai nirhaumien vaara. Mikäli mietitään henkistä puolta, saattaisi jälkikäteen syntyä katumusta tapahtuneen suhteen. Tilanne saatettaisiin tulkita myöskin eläinrääkkäyksenä ja sitä myöten olisi alkanut ihan oma prosessinsa.
On hienoa, että tiedostatte faktan ja fiktion erot, sillä maailmassa voi kohdata mitä kummallisimpiin tarinoihin. Jos jokin tarina jäisi vaivaamaan tai loukkasi mielestäsi sivuston sääntöjä, kannattaa ilmoittaa asiasta eteenpäin ylläpidolle. Myöskin aikuisen kanssa keskusteleminen voi auttaa, mikäli asia jäisi pitkäksi aikaa mieleen. Lisää erilaisista fantasioista voit lukea täältä.
Maija Nieminen