Fisting
Olen 18v fistauksesta kiinnostunut hetero poika, ja olen miettinyt miten saisin reikäni tarpeeksi isoksi jotta nyrkki mahtuisi sisään. Ja voiko omenoita yms. käyttää pepun löysyttämiseen/treenaamiseen ?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On mukavaa, että haluat tutustua omaan kehoosi. Tällöin on kuitenkin otettava huomioon erilaisia turvaseikkoja, joista voit lukea lisää anaaliseksiin liittyvästä artikkelistamme.
Aina anaaliseksiin (ja fistiingiin) liittyen on muistettava runsas liukuvoiteen käyttö. Mikäli sinua kiinnostaa, voit eri nettisivuilta tutustua juuri fistingiin sopivaan, paksumpien liukuvoiteiden tarjontaan. Fistingiin on suunniteltu myös erityisiä kädenmallisia leluja, joita voit ajan myötä testata halutessasi.
Noin yleisesti ottaen ei kannata laittaa mitään liian suurta heti peräaukkoonsa vaan antaa kehon mukautua aina kulloiseenkin asiaan sisällä. Aloita siis laittamalla esimerkiksi vain sormi sisään ja siitä ala pikkuhiljaa kokeilemaan kahta sormea sisään jne. Peräaukkoon ei saa laittaa mitään särkyvää eikä mieluiten mitään sellaista, joka voisi vahingossa livahtaa pois käsistä. Tässä tapauksessa voisi miettiä jotakin sellaista esinettä, jossa olisi niin sanottu stopperi, eli osa, jonka avulla esine tai väline ei luiskahtaisi ulottumattomiin. Omenan tilalla kannattaa käyttää anaaliin tarkoitettua lelua tai välinettä. Niitä myydään erotiikkaliikkeissä sekä tietenkin netissä.
Kuuntele kehoasi tarkkaan ja etene sen mukaan, mikä tuntuu hyvältä. Jos asia kiinnostaa sinua enemmän ja mietit erilaisia turvallisuusseikkoja, voit kääntyä terveydenhoitajan puoleen. Myös me neuvomme sinua mielellämme neuvontapuhelimessamme.
Maija Nieminen