Genitaalikirurgia ja sopivien seksivälineiden löytäminen
Poikaystävälleni on tehty genitaalikirurgiaa (FtM) ja erektio ei toimi, mikä on todella ok. Olemme kuitenkin pohtineet että suuseksistäkin voisi saada lisää tasoja irti jos kalu olisi hieman ryhdikäs. Voisiko penisrengas tai tai kaksi (ohuempaa) auttaa yhtään ja onko ylipäätään mitään kikkoja tähän? Mp penispumput jne? Viagra ei kuulemma toimi ko prosessin läpikäyneillä. Kiitos kun olette! Te tunnutte olevan ainoa taho Suomessa joka oikeesti uskaltaa puhua myös ei cis-ihmisten seksistä seksinä.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kiitos myös kivasta palautteestasi ja siitä, että olette halunneet olla meihin yhteydessä oman asianne tiimoilta.
Genitaalikirurgiassa niin sanottu neopenis voidaan rakentaa henkilön omasta ihosta, ihonalaiskudoksesta ja lihaksesta. Koska neopeniksessä ei ole paisuvaiskudosta, ei erektion saaminen ole luonnostaan mahdollista. Mukavaa kuulla, että erektion puuttumisesta ei ole teille haittaa. Ihmisen kehossa on sukuelinten lisäksi paljon muitakin erogeenisiksi alueiksi kutsuttuja kohtia, joiden hyväileminen voi tuottaa seksuaalista nautintoa. Myös pehmeä penis voi nauttia kosketuksesta. Vain oma mielikuvitus on rajana mietittäessä erilaisia seksitapoja.
Suuseksiä on lupa tehostaa erilaisten hyväilytapojen tai seksivälineiden avulla. Penispumppua, penisrenkaita tai erektiotukia voi testata mieltymystenne mukaan. On hyvin yksilöllistä, miten eri välineet toimivat kenelläkin ja millaiset välineet tuntuvat molemmista hyviltä suuseksiä harrastettaessa. Esimerkiksi pehmeämmät renkaat ja tuet saattavat tuntua miellyttävämmiltä suuseksin antajan näkökulmasta. Erektiotuista voi lukea enemmän esimerkiksi Mahdollisuus nautintoon -oppaan sivuilta 14-15. Lisäksi voi halutessaan testata erilaisia stimuloivia liukuvoiteita vaihtelevien aistimuksien luomiseksi.
The Elator -nimisestä laitteesta on myös saatu kannustavia kokemuksia, toki laite on verrattain melko uusi ja ennen laitteen tilaamista on tehtävä tarvittavat mittaukset. Tällä sivulla on selitetty englanniksi laitteen toimintamekanismi videon avulla. Laite on suunniteltu lähinnä yhdyntään, toki suuseksiä voi halutessaan kokeilla laitteen kanssa. Laitteesta on tekeillä tutkimus.
Kehoa ja kummankin tuntemuksia on hyvä kuunnella etsittäessä sopivimpia ja nautinnollisimpia seksitapoja. Tärkeintä on, että seksitilanteet tuntuvat rennoilta ja hauskoilta. Mikäli teille tulee mieleen lisää kysymyksiä, palvelemme neuvontapuhelimessa tai vastaanotolla mielellämme lisää. Yhteystiedot saatte täältä.
Neuvonnan tiimi