Fetissistä puhuminen
Haaveilen naisten kenkien kenkien,jalkojen sekä varpaiden nuolemisesta. Taitaa kuitenkin olla aika tavallinen juttu tälläinen, lähinnä mietityttää miten halu olisi hyvä esittää toiselle. Likaiset kengät ei pelota, kiinnostaa vaan enemmän.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Et ole tilanteessasi yksin, sillä on olemassa henkilöitä, jotka kiihottuvat kanssasi samanlaisista asioista. Jalkojen tai kenkien nuolemisessa ei ole mitään pahaa ja omista mieltymyksistään on sallittua nauttia myös käytännössä.
Omien toiveiden ottaaminen puheeksi seksikumppanin kanssa voi tuntua jännittävältä ja hankalalta. Tärkeintä on valita hetki, jolloin tunnelma on rento ja välitön. Keskustelua voi pohjustaa kertomalla miksi pidät seksikumppanistasi ja yhteisestä seksistänne. Joskus keskustelua voi ohjata toivomaansa suuntaan kysymällä toisen mieltymyksistä ja fantasioista tai puhumalla jalkojen nuolemisesta yleisellä tasolla. Halutessasi voit myös täysin avoimesti kertoa omasta fantasiastasi, jos tunnet olosi turvalliseksi avautua. Yleensä itse tietää parhaiten, mikä keino ottaa asiat puheeksi on itselle ja kumppanille luonnollisin. Avoimen keskustelun keinoin saattaa löytää yhdessä jonkin teille sopivan tavan toteuttaa fantasioitanne.
Hyvä juttu, että tunnet itsesi ja tiedät, mistä pidät. Mikäli kaipaat vielä neuvoja tilanteessasi, palvelemme sinua neuvontapuhelimen kautta.
Neuvonnan tiimi