Haaveilen tyttöystävän löytymisestä lähes päivittäin. Hellisin häntä päivin ja öin...
Haaveilen tyttöystävän löytymisestä lähes päivittäin. Hellisin häntä päivin ja öin ja kohtelisin kuin niityn kauneinta kukkaa. Olisi suloista jos saisin heittäytyä hänen käsivarsilleen, unohtaa huoleni ja kaiken muun ikävän itkemällä hänen sydäntään vasten jolloin myös kuulisin sen lyönnit. Niin paljon kauniita ajatuksia on mielessäni että niistä voisi kirjoittaa kirjankin. 🙂 Rakastan lukea erilaisia rakkausrunoja jotka saavat kyynelkanavani auki ym.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Moni muukin kokee samalla tavoin kanssasi ja on hyvin inhimillistä kaivata vierelleen kumppania. Kertomastasi päätellen osaisit varmasti arvostaa kumppaniasi ja kohdella häntä hyvin. Osaat ilmaista kauniisti itseäsi ja tuntemuksiasi; oletko miettinyt ensimmäisen askeleen ottamista ja liittymistä esimerkiksi nettitreffipalstalle? Tietenkin myös ”perinteisin keinoin” voi kumppania etsiä tuttavien, mahdollisten harrastusten tai vaikkapa kirjekaverien kautta.
Hienoa, että olet keksinyt tavan purkaa tuntojasi runoja lukemalla. Ajatuksiaan voi laittaa myös paperille, joten jos yhtään siltä tuntuu, voit rohkeasti alkaa koota tuntemuksiasi ylös ja katsoa, voisiko kirjoituksista koota lopulta vaikka kirjankin. Mikäli kaipaat vielä tilanteen ulkopuolista keskusteluseuraa, voit aina soittaa neuvontapuhelimeemme, jossa juttelemme kanssasi mielellämme lisää. Toivottavasti löydät etsimäsi.
Neuvonnan tiimi