Halu nähdä alastomia naisia paljon elämänsä aikana
Mä haluun että pääsisin näkemään todella paljon naisia alasti elämän aikana koska mikään ei kiinnosta mua yhtä paljon ja mulla on kaks kysymystä siitä. Onks se pahaa käytöstä jos ajattelee noin jos kuitenkin kunnioittaa kaikkia? Ja miten ton voisi toteuttaa parhaiten jos mä en haluu lääkäriksi tai muuhun sellaiseen ammattiin?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Alastomuus ja alastomien naisten näkeminen kiehtoo monia muitakin. Alastomien naisten näkemisestä on lupa haaveilla ja fantasioida. Ei ole mitenkään outoa, vaikka haluaisikin nähdä paljon alastomia naisia elämänsä aikana. Kyseessä on hyvin yleinen fantasia.
Kerroit, että tietyt ammatit eivät sinua kiinnosta, vaikka niissä näkisikin alastomia ihmisiä. Onkin hyvä tuntea itsensä ja omat rajansa. Itse asiassa ammateissa, joissa nähdään ihmisiä alasti, on tärkeää, että ammattilainen ei käytä asemaansa väärin. Ammattilaisia sitoo ammattivelvollisuus, joka estää eri alan ammattilaisia lähestymässä seksuaalisessa mielessä asiakastaan tai alaistaan. On myös hyvä muistaa, että ammattilainen ei voi valita asiakkaitaan ulkonäön, sukupuolen tai iän perusteella. Tämä tarkoittaisi sitä, että alasti saattaisi nähdä sellaisiakin ihmisiä, joiden alastomuus ei itse kiinnosta. Mielikuvien tasolla alastomien ihmisten näkemisestä ammattimielessä on sallittua fantasioida.
Hienoa kuulla, että käyttäytyisit kunnioittavasti naisia kohtaan. Kaikissa kohtaamisissa läpi elämän on tärkeää kohdata toinen ihminen ystävällisesti ja kunnioittavasti. Hyvät käytöstavat ovat eduksi seuraa etsittäessä. Liittyykö sinulla alastomuuden suhteen myös toive seksistä vai oletko kiinnostunut vain ihmisvartaloista? Yksi vaihtoehto on etsiä itselleen seksiseuraa, mikäli tällainen tilanne tulee jossain vaiheessa ajankohtaiseksi. Toinen vaihtoehto on esimerkiksi nakurannalla käyminen tai naturisteihin tutustuminen, mikäli kyse olisi kiinnostuksesta viettää aikaa neutraalilla tavalla alasti. Lisäksi erilaisia nakutapahtumia on olemassa. Tällaiset tilanteet eivät edellytä seksin harrastamista. Myös muita mahdollisuuksia nähdä alastomia naisia saattaa olla. Jos tällä hetkellä on vaikeaa nähdä naisia tosielämässä alasti, voi tavallisten sarjojen ja elokuvienkin kautta löytää kohtauksia, joissa näkyy alastomuutta.
Fantasioistaan voi halutessaan nauttia myös itsetyydytyksen keinoin. Mikäli kaipaisit tietoa aihepiiriin liittyen tarkemmin, juttelemme kanssasi mielellämme lisää neuvontapuhelimessa.
Neuvonnan tiimi