Halu näyttää pimpsansa pojalle
olisi todella jännittävää ja tuntuu vatsan pohjassa kun mietin tätä. haluaisin näyttää mun pimpsan jollekin mukavalle pojalle. pelkään vaan että kukaan semmonen oikeesti kiva poika ei suostu siihen tai sitten se poika menee ja kertoo kaikille mutta haluaisin että se olisi salaisuus.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Pimpsan näyttäminen voi synnyttää vatsanpohjassa asti tuntuvia kutkuttavia ja jännittäviä tuntemuksia. Tällaiset tuntemukset voivat tuntua oudon hassuilta. Kaikenlaiset tuntemukset ovat kuitenkin sallittuja. Mainitsemistasi asioista saa haaveilla, jos se tuottaa itselle iloa. Pimpsan voi myös näyttää omasta mielestä kivalle pojalle.
Kehoon ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat mielletään henkilökohtaisiksi. Oletkin oikeassa siinä, että pimpsa kannattaa näyttää sellaiselle pojalle, johon voi luottaa. Luotettavan ihmisen seurassa on helpompi rentoutua ja tuntea olonsa turvalliseksi. Luotettava ihminen myös säilyttää salaisuuden.
Omassa tilanteessaan voi olla rauhassa. Jos lähipiirissä ei tällä hetkellä ole ketään erityisen mukavaa poikaa, voi pimpsaansa ihailla kotioloissa esimerkiksi käsipeilin avulla. Kehoonsa saa tutustua itselleen sopivaan tahtiin. Tulevaisuudessa voi löytyä joku luotettava poikakin, joka on kiinnostunut pimpsan näkemisestä. Lisätietoa pimpsasta löydät täältä ja murrosiästä täältä. Jos sinulle tulee mieleen uusia kysymyksiä, voit kysyä asiaa rohkeasti joltakin turvalliselta aikuiselta tai soittaa neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi