Halu tarjota maksullista seksiä kokemattomille pojille
Olen juuri 17 täyttänyt nuori nainen. Haluaisin tarjota maksullista seksiä kokemattomille pojille. Tiedän, että maineeni on tämän jälkeen pilalla. Tiedän myös, että muutan kohta toiseen paikkaan, joten ei haittaa mitä minusta täällä ajatellaan. Kuinka usein voin käydä seksitautitesteissä? En vaadi kondomin käyttöä suuseksissä, ja minua saa totta kai nuolla vapaasti. En toki halua saada enkä levittää lieviäkään tauteja.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kuvaamastasi toiminnasta on sallittua fantasioida ja kiihottua mielikuvien tasolla. Omia valintojaan on hyvä punnita tarkkaan ja kerroitkin miettineesi tulevaisuuttasi lyhyellä tähtäimellä. Seksin ostaminen alaikäiseltä on rikos, joten tämä asettaa rajoituksen seksityön kannattavuudelle täällä hetkellä. Seksiä on lupa kuitenkin harrastaa ilman maksua kokemattoman pojan kanssa, jos tilanne tuntuu molemmista miellyttävältä, ja toki ottaen huomioon suojaikärajan.
Hyvä juttu, että haluat huolehtia seksitautien testaamisesta. Seksitautien mahdollisuus tulisi periaatteessa testata aina silloin, kun on harrastanut suojaamatonta seksiä. Seksitaudit tulisi testata vähintään 1-2 kertaa vuodessa, mikäli kumppaneita on useita. Testausta kannattaa kuitenkin tihentää reilusti sekä omaksi että seksikumppanin turvaksi, jos suojaamatonta seksiä harrastaa säännöllisesti vaihtuvien kumppanien kanssa. Seksiteitse tarttuvia tauteja kannattaakin pyrkiä välttämään käyttämällä kaikissa seksin muodoissa, myös suuseksissä, kondomia tai suuseksisuojaa. Kondomi ehkäisee myös toivomattoman raskauden alkamisen.
Jos haluaisit jutella tarkemmin tilanteestasi ja toiveistasi, olet lämpimästi tervetullut keskustelemaan neuvontapuhelimeen. Näin tilannettasi on mahdollista käsitellä paremmin, jos sinulle jäi vielä kysyttävää.
Neuvonnan tiimi