Haluaisin antaa poikaystävälleni kielelläni oikein ihanan pippelihieronnan. Sellaisen jonka näin...
Haluaisin antaa poikaystävälleni kielelläni oikein ihanan pippelihieronnan. Sellaisen jonka näin kerran pornoa katsoessani. Epäilen vain, etten osaa sitä tarpeeksi hyvin. En osaa pyörittää kieltäni samalla tavalla kuin pornossa tehdään, tai kutitella kielen kärjellä pippeliä eri kohdista. Miten minun pitäisi tehdä, jotta poikaystävä saisi mahdollisimman mukavan kokemuksen? Pornonaisilla on tuollaisesta paljon kokemusta, minulla taas ei. Siksi kaipaankin neuvoa.

Hei!
Kiitos kysymyksestäsi. Kun haluaa, että seksi on itselle ja kumppanille mahdollisimman kivaa, kannattaa liikkeelle lähteä juttelemalla siitä, mistä kumpikin tykkää. Mieltymyksistä kommunikointi kun on ainoa tapa saada tietää, mikä kumppanin mielestä on ihanaa. Se mistä nykyinen kumppani tykkää voi ollakin ihan jotain muuta kuin vaikkapa se, mitä on nähnyt pornossa tai se, mistä edellinen kumppani tykkäsi.
Jos poikaystäväsi ei osaa tässä kohdin sanoa tarkemmin, voitte yhdessä testailla, että millaiset kosketukset tuntuvat mukavalta. Jos jokin ei tunnu hyvältä niin siten ei kannata tehdä, ja kun taas jokin tuntuu hyvältä, niin sitä kannattaa tehdä lisää.
Neuvonnan tiimi