Lämmittävän liukuvoiteen käyttö
Haluaisin tietää lämmittävistä liukuvoiteista. Onko lämmittävissä liukkareissa silikonia? Mikä niissä aiheuttaa lämmön tunnetta? Kuinka voimakkaana se voi tuntua? Olisi halua kokeilla lämpöliukkaria tyttöystävän nänneihin ja sormettaa pimppiä lämpöliukkarilla kostutetulla sormella. Onhan tämä turvallista ja ok? Voiko sitä hieroa myös klitorikseen, vai voiko se kuumottaa liikaa tai tuntua muuten pahalta herkällä klitoriksella?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Lämmittäviä liukuvoiteita voi kokeilla rohkeasti, jos se tuntuu molemmista miellyttävältä idealta. Tuotteen koostumus riippuu aina valmistajasta ja tuotteesta itsestään. Markkinoilla on kuitenkin saatavilla lämmittäviä liukuvoiteita, joissa ei ole silikonia. Esimerkiksi inkivääriä käytetään lämpöä tuottavana tekijänä lämmittävissä liukuvoiteissa, mutta erilaiset ainesosat riippuvat paljon tuotteista.
Lämpöliukuvoidetta voi käyttää sukuelinten tai nännien alueella. Jos tuote on itselle vieras, kannattaa testata liukuvoidetta ensin johonkin muuhun kehon kohtaan kuin esimerkiksi klitorikselle. Mikäli tuote ei aiheuta voimakkaita reaktioita, voi liukuvoidetta testata aluksi ohuesti myös sukuelinten alueelle. Kokeilemalla opitte tietämään, mikä tuote sopii teille parhaiten ja missä kohtaa kehoa lämmittävän liukuvoiteen käyttö tuntuu miellyttävimmältä. Nautinnollisia hetkiä!
Neuvonnan tiimi