Haluaisin tietää miltä naisesta tuntuu imeä kokoistani penistä.Minulla on keinopenis...
Haluaisin tietää miltä naisesta tuntuu imeä kokoistani penistä.
Minulla on keinopenis joka on kokoani. Minulla on myös karttakieli. En tiedä mistä se on tullut. Nuolin kerran privet tanssijan peräaukkoa ja panin varmuudeksi kumin kielelleni. Haluaisin imeä tekokulliani mutta en tiedä onko se turvallista. Jos karttakieli tuli vaikka kumista kielelläni.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Karttakieli on melko yleinen vaiva ja alttius karttakieleen voi johtua perintötekijöistä. Karttakielen kuvio syntyy silloin, kun kielen pinnan solut eivät uusiudu tasaisesti. Seksin eri muotojen välityksellä ei ole mahdollista saada karttakieltä. Myöskään kondomi ei aiheuta kieleen karttamaista kuviointia. Voit siis huoletta testata keinopenistäsi ja sen imemistä, sillä karttakieli ei tartu, koska se ei ole infektiotauti.
Hyvä kuulla, että olet yrittänyt suojautua kondomin avulla uuden seksikontaktin aikana. Kondomin käyttö onkin tärkeää muistaa, mikäli haluaa välttää mahdolliset seksitaudit. Peräaukkoa nuoltaessa voi tehokkaampi suojauskeino olla liinamaiseksi suojaksi leikattu kondomi tai suuseksisuoja. Täältä voit tarvittaessa katsoa videon, jossa neuvotaan kondomin leikkaaminen suuseksisuojan muotoon.
Jos sinulle tulee jotakin uusia oireita tai kielesi aiheuttaa sinulle vaivaa, on hyvä kääntyä lääkärin tai hammaslääkärin puoleen.
Neuvonnan tiimi