Häpykarvoitus ja suuseksin harrastaminen
En ole seurustellut enkä ollut yhdynnässä. Olen tavannut puoli vuotta sitten ihanan miehen. Olemme suudelleet ja hyväilleet toisiamme. Pimppini häpykarvoitus on runsas. Tämän takia intiimit miessuhteet ovat jännittäneet minua. Miesystäväni haluaisi nuolla pimppiäni. Miten runsas karvoitus vaikuttaa pimpin nuolemiseen ja saako nuolenta olla tärkeää naiselle? Haluaisin että mieheni rakastaa pimppiäni ja saisin orgasmin. Onnistuuko nämä? Karvoitustani en ajaisi. Toivon, että nuolenta on ihana asia.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kuvaamasi tuntet ovat tuttuja muillekin, sillä seksin harrastaminen uuden kumppanin kanssa voi jännittää, vaikka olisikin kokemusta seksistä. Jännittämistä ja epävarmuuden tunteita voi syntyä kenelle vain ja myös mies saattaa jännittää seksiä sinun kanssasi ja miettiä, kelpaako hän sellaisenaan.
Häpykarvoitus on luonnollinen osa kehoa ja jokainen saa itse päättää, jättääkö häpykarvoituksensa paikalleen vai ei. Häpykarvat eivät estä (suu)seksin harrastamista, joten voit olla huoletta. Suuseksin antajalle tuntuma saattaa olla hieman erilainen kuin silloin, jos karvoja ei ole, mutta tässäkin on paljon yksilökohtaisia eroja. Voit pitää häpykarvasi paikallaan, jos ne tuntuvat sinulle oikealta valinnalta.
Nuolemisesta on lupa pitää, joten jos sinua kiinnostaa suuseksin kokeileminen, voit kumppanisi kanssa testata sitä. Jotkut voivat nauttia nuolemisesta niin, että saavat orgasmin, mutta tärkeintä on, että tilanne tuntuu miellyttävältä molemmista. Seksin eri muodoissa on hyvä muistaa suuseksisuojan tai kondomin käyttö.
Toiveesi ovat inhimillisiä, sillä kumppanin silmissä haluaa olla rakastettu ja ihana. Varmasti miesystäväsi pitää sinusta sellaisena kuin olet. Keskustelkaa yhdessä toiveistanne ja huolistanne seksiin liittyen. Yhdessä voitte keksiä teille sopivan tavan harrastaa suuseksiä. Jos sinua kiinnostaa, on sivuillemme koottu tähän artikkeliin tietoa suuseksistä. Myös ekaa kertaa käsittelevä artikkeli saattaisi olla sinulle sopiva tilanteessasi. Mitään väärää tapaa harrastaa (suu)seksiä ei ole, joten päästäkää mielikuvituksenne valloilleen. Mikäli sinulle jäi vielä kysyttävää seksuaalisuuteen tai ihmissuhteisiin liittyen, olet lämpimästi tervetullut juttelemaan neuvontapuhelimeen kanssamme.
Neuvonnan tiimi