Hei!
Oon täs miettinyt, et oonko jotenkin pervo tai jotain kun oon kiinnostunut vanhemmista naisista. En oo oikee varma mikä niissä on, ehkä kypsyys tai jotain. Mut on se aika stressaavaa jos kiihotun oppitunneilla opettajistani.
Olen katsonut pornoa ja runkannut kohta jo kaksi vuotta. Oon miettinyt, et onko pornolla vaikutuksia mun kasvuun ja saanko edes katsoa sitä

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä voi olla erilaisia mieltymyksiä ja niissä ei ole mitään pahaa. Joskus erilaiset fantasiat voivat hämmentääkin, mutta voit olla huoleti, maailmaan mahtuu monia muitakin poikia, jotka fantasioivat opettajistaan. Ehkäpä voit yrittää masturboida ennen oppitunnin alkua, niin pystyt keskittymään paremmin itse oppitunnin sisältöön. Joka tapauksessa, kiihottuminen on luonnollista ja se menee myös ohi itsestään, mikäli ei oppitunnin aikana lähde kovasti mielikuvitustaan ruokkimaan.
Pornolla ei ole vaikutusta fyysiseen kasvuun. Pornografisen videomateriaalin ikäraja on 18 vuotta, mutta rajoitus on säädetty koskemaan materiaalin levittäjää. Kuuntele itseäsi ja sen avulla päätä, onko porno sinun ”juttusi” vai ei. Katseltaessa on hyvä muistaa, että porno on näyteltyä ja porno eroaakin tosielämän seksistä joskus huimasti.
Mikäli sinulla on seksuaalisuuteen tai pornoon liittyviä kysymyksiä, kannattaa aina kääntyä jonkun aikuisen puoleen tai olla meihin uudestaan yhteydessä, vastaamme sinulle mielellämme.
Maija Nieminen