Hei. Alan käydä ammattihierojalla työni fyysisyyden takia. Hieman myös sen...
Hei. Alan käydä ammattihierojalla työni fyysisyyden takia. Hieman myös sen takia että saisin kosketusta jota saan todella vähän, eipä kai siinä mitään väärää ole että kosketukseen takia myös käy. Kyseessä on naishieroja ja minua pelottaa mahdolliset erektiot jne. Tiedän että hän on ammmattilainen ja ei sitä kummeksu jos vahinkossa saan erektion, mitä jos kuitenkin pahastuu joka ei ole tarkoitus? Sekin pelottaa mitä jos kiihotun hieronnassa?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi Hieronta tekee hyvää niin keholle kuin mielellekin. On ihmisiä, jotka saattavat käydä hieronnassa ihmisen kosketuksenkin takia ja siinä ei ole mitään pahaa.
Ammattihieroja on varmasti nähnyt työssään kaikenlaista ja ymmärtää siksi, että tahattomia erektioita voi joskus syntyä. Yleensä voi odotella hetken aikaa, jolloin erektio luultavasti laskee ja yrittää vaikka olla erektion ajan makuulla niin, että erektio piilottuisi. Yleisesti ottaen on hyvä muistaa, että hieroja on töissä kyseissä paikassa ja kaikenlainen seksuaalissävytteinen puhe tai käytös ei ole soveliasta. Kerroit, että tällaisesta ei ole kohdallasi kysymys, joten voit ihan hyvillä mielin hoitaa kehoasi hieronnassa. Voihan ihan hyvin olla, että erektiota ei synnykään, vaan keskityt ihan muihin juttuihin. Ja jos syntyisikin, asiaa voi pahoitella. Luultavasti hieroja ei pahastu, jos huomaa sinun olevan vilpittömästi pahoillasi tilanteesta.
Omista peloistaan voi puhua noin yleisellä tasolla hierojan kanssa esimerkiksi niin, miten tulee toimia, jos jokin tapa hieroa aiheuttaa toivomattomia reaktioita kehossa. Jos asia edelleen painaa sinua, voit soittaa neuvontapuhelimeemme, autamme sinua mielellämme vielä lisää.
Neuvonnan tiimi